Učiniti korak više: percipirana samoučinkovitost, obogaćivanje obiteljskih i
radnih uloga, usmjerenost na promociju i odgovorno organizacijsko ponašanje
APA 6th Edition Gashi Tresi, D. i Mihelič, K.K. (2020). Going the Extra Mile: Perceived Self-Efficacy, Family-Work Enrichment, Promotion Focus, and Organisational Citizenship Behaviour. Društvena istraživanja, 29 (4), 599-619. https://doi.org/10.5559/di.29.4.05
MLA 8th Edition Gashi Tresi, Diellza i Katarina Katja Mihelič. "Going the Extra Mile: Perceived Self-Efficacy, Family-Work Enrichment, Promotion Focus, and Organisational Citizenship Behaviour." Društvena istraživanja, vol. 29, br. 4, 2020, str. 599-619. https://doi.org/10.5559/di.29.4.05. Citirano 04.03.2021.
Chicago 17th Edition Gashi Tresi, Diellza i Katarina Katja Mihelič. "Going the Extra Mile: Perceived Self-Efficacy, Family-Work Enrichment, Promotion Focus, and Organisational Citizenship Behaviour." Društvena istraživanja 29, br. 4 (2020): 599-619. https://doi.org/10.5559/di.29.4.05
Harvard Gashi Tresi, D., i Mihelič, K.K. (2020). 'Going the Extra Mile: Perceived Self-Efficacy, Family-Work Enrichment, Promotion Focus, and Organisational Citizenship Behaviour', Društvena istraživanja, 29(4), str. 599-619. https://doi.org/10.5559/di.29.4.05
Vancouver Gashi Tresi D, Mihelič KK. Going the Extra Mile: Perceived Self-Efficacy, Family-Work Enrichment, Promotion Focus, and Organisational Citizenship Behaviour. Društvena istraživanja [Internet]. 2020 [pristupljeno 04.03.2021.];29(4):599-619. https://doi.org/10.5559/di.29.4.05
IEEE D. Gashi Tresi i K.K. Mihelič, "Going the Extra Mile: Perceived Self-Efficacy, Family-Work Enrichment, Promotion Focus, and Organisational Citizenship Behaviour", Društvena istraživanja, vol.29, br. 4, str. 599-619, 2020. [Online]. https://doi.org/10.5559/di.29.4.05
Sažetak Polazeći od teorije kontrole, ovo istraživanje pridonosi boljem
razumijevanju individualnih pretpostavki odgovornoga
organizacijskog ponašanja zaposlenika. Cilj je ispitati zajednički
učinak triju pretpostavki – profesionalne samoučinkovitosti,
obogaćivanja obiteljskih i radnih uloga te usmjerenosti na
promociju – na odgovorno organizacijsko ponašanje u
pružanju usluga. Na uzorku od 198 zaposlenika pozivnih
centara upotrijebljena je metoda moderirane hijerarhijske
regresije. Rezultati pokazuju krivolinijski odnos u obliku slova U
između profesionalne samoučinkovitosti i odgovornoga
organizacijskog ponašanja u pružanju usluga kod zaposlenika
s iskustvom obogaćenih obiteljskih i radnih uloga. Nadalje,
utvrđena je trosmjerna interakcija profesionalne samoučinkovitosti, obogaćivanja obiteljskih i radnih uloga te usmjerenja
na promociju, kao zajedničkih prediktora odgovornoga
organizacijskog ponašanja. U radu se na kraju iznose teorijske
implikacije i praktični koraci namijenjeni poslodavcima koji žele
poticati odgovorno organizacijsko ponašanje u svojim
timovima, odjelima i organizacijama.