|
Časopisi po područjima
Uredništva
Autori
Politike i razmjena
|
Ostalo
Reklame
Puni tekst: hrvatski, pdf (4 MB)
|
str. 0-0 |
preuzimanja: 30* |
citiraj |
APA 6th Edition (2020). Reklame. Društvena istraživanja, 29 (4), 0-0. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/246656
MLA 8th Edition "Reklame." Društvena istraživanja, vol. 29, br. 4, 2020, str. 0-0. https://hrcak.srce.hr/246656. Citirano 26.02.2021.
Chicago 17th Edition "Reklame." Društvena istraživanja 29, br. 4 (2020): 0-0. https://hrcak.srce.hr/246656
Harvard (2020). 'Reklame', Društvena istraživanja, 29(4), str. 0-0. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/246656 (Datum pristupa: 26.02.2021.)
Vancouver Reklame. Društvena istraživanja [Internet]. 2020 [pristupljeno 26.02.2021.];29(4):0-0. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/246656
IEEE "Reklame", Društvena istraživanja, vol.29, br. 4, str. 0-0, 2020. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/246656. [Citirano: 26.02.2021.]
|
Hrčak ID: 246656
URI https://hrcak.srce.hr/246656
|
Kontakt
Moj profil
Registracija novih korisnika
Promjena načina autorizacije
|