hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Studija objektivnog i subjektivnog ocjenjivanja kvalitete tiska modnih kataloga

Igor Zjakić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-1748-3550 ; Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Stanislav Bolanča ; Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Nikola Mrvac ; Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (973 KB) str. 562-569 preuzimanja: 787* citiraj
APA 6th Edition
Zjakić, I., Bolanča, S. i Mrvac, N. (2007). Studija objektivnog i subjektivnog ocjenjivanja kvalitete tiska modnih kataloga. Tekstil, 56 (9), 562-569. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/22776
MLA 8th Edition
Zjakić, Igor, et al. "Studija objektivnog i subjektivnog ocjenjivanja kvalitete tiska modnih kataloga." Tekstil, vol. 56, br. 9, 2007, str. 562-569. https://hrcak.srce.hr/22776. Citirano 18.10.2021.
Chicago 17th Edition
Zjakić, Igor, Stanislav Bolanča i Nikola Mrvac. "Studija objektivnog i subjektivnog ocjenjivanja kvalitete tiska modnih kataloga." Tekstil 56, br. 9 (2007): 562-569. https://hrcak.srce.hr/22776
Harvard
Zjakić, I., Bolanča, S., i Mrvac, N. (2007). 'Studija objektivnog i subjektivnog ocjenjivanja kvalitete tiska modnih kataloga', Tekstil, 56(9), str. 562-569. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/22776 (Datum pristupa: 18.10.2021.)
Vancouver
Zjakić I, Bolanča S, Mrvac N. Studija objektivnog i subjektivnog ocjenjivanja kvalitete tiska modnih kataloga. Tekstil [Internet]. 2007 [pristupljeno 18.10.2021.];56(9):562-569. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/22776
IEEE
I. Zjakić, S. Bolanča i N. Mrvac, "Studija objektivnog i subjektivnog ocjenjivanja kvalitete tiska modnih kataloga", Tekstil, vol.56, br. 9, str. 562-569, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/22776. [Citirano: 18.10.2021.]

Sažetak
Izrada modnog kataloga važan je čimbenik u plasmanu proizvoda koje katalog prezentira. Prezentacija proizvoda u katalogu mora biti objektivna, ali mora i privući potencijalnog kupca. Zbog toga se postavlja pitanje može li se modni katalog izraditi tako da se zadovolje sve karakteristike u smislu objektivnosti i subjektivnosti kada je u pitanju doživljaj boja. Doživljaj boja u prvom jeredu uvjetovan rasponom tonaliteta koji je direktno ovisan o gustoći obojenja upotrijebljenih bojila za tisak. Cilj ovoga rada je utvrditi korelaciju objektivnog i subjektivnog ocjenjivanja kvalitete tiska modnog kataloga. U tu svrhu otisnuti su motivi kojima se može dobiti navedena korelacija. Objektivna ocjena kvalitete tiska dobivena je mjerenjem trodimenzionalnih vrijednosti boja koji je moguće u katalogu reproducirati, dok je subjektivna ocjena kvalitete kataloga utvrđena analizom frekvencije doživljaja kvalitete tiska kataloga. Na temelju rezultata utvrđeni su parametri i granični uvjeti koje je potrebno zadovoljiti kako bi se katalog otisnuo u optimalnoj kvaliteti.

Ključne riječi
modni katalog; gustoća obojenja; gamut; raspon tonova; kvaliteta

Hrčak ID: 22776

URI
https://hrcak.srce.hr/22776

[engleski]

Posjeta: 1.297 *