hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

ODREĐIVANJE MARKETING STRATEGIJE U POSLOVANJU TURISTIČKE AGENCIJE

Samer Dolovac ; magistrand, Sveučilište/Univerzitet “VITEZ” Fakultet poslovne ekonomije
Dario Jerković

Puni tekst: hrvatski, pdf (847 KB) str. 65-77 preuzimanja: 154* citiraj
APA 6th Edition
Dolovac, S. i Jerković, D. (2020). ODREĐIVANJE MARKETING STRATEGIJE U POSLOVANJU TURISTIČKE AGENCIJE. Tranzicija, 23 (45), 65-77. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/247325
MLA 8th Edition
Dolovac, Samer i Dario Jerković. "ODREĐIVANJE MARKETING STRATEGIJE U POSLOVANJU TURISTIČKE AGENCIJE." Tranzicija, vol. 23, br. 45, 2020, str. 65-77. https://hrcak.srce.hr/247325. Citirano 25.10.2021.
Chicago 17th Edition
Dolovac, Samer i Dario Jerković. "ODREĐIVANJE MARKETING STRATEGIJE U POSLOVANJU TURISTIČKE AGENCIJE." Tranzicija 23, br. 45 (2020): 65-77. https://hrcak.srce.hr/247325
Harvard
Dolovac, S., i Jerković, D. (2020). 'ODREĐIVANJE MARKETING STRATEGIJE U POSLOVANJU TURISTIČKE AGENCIJE', Tranzicija, 23(45), str. 65-77. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/247325 (Datum pristupa: 25.10.2021.)
Vancouver
Dolovac S, Jerković D. ODREĐIVANJE MARKETING STRATEGIJE U POSLOVANJU TURISTIČKE AGENCIJE. Tranzicija [Internet]. 2020 [pristupljeno 25.10.2021.];23(45):65-77. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/247325
IEEE
S. Dolovac i D. Jerković, "ODREĐIVANJE MARKETING STRATEGIJE U POSLOVANJU TURISTIČKE AGENCIJE", Tranzicija, vol.23, br. 45, str. 65-77, 2020. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/247325. [Citirano: 25.10.2021.]

Sažetak
Prilagođavanje dinamičnom poslovnom okruženju bit je suvremenog koncepta strateškog marketinga gdje kupci i tržište imaju središnju poziciju. Proces strateškog marketinga fazno je kontinuirana značajka koja se sastoji od analize čimbenika okoliša i tvrtke, formuliranja i odabira, te provedbe strateških ideja s konačnom kontrolom i revizijom. Stalnim pregledom ovih koraka želi se odabrati optimalna strateška rješenja u skladu sa specifičnostima prilika, ciljeva i raspoloživih resursa. Definiranje i oblikovanje kombinacije marketinških strategija u konačnici daje smjernice za stvaranje odgovarajuće marketinške kombinacije kroz različite taktike u akciji na odabranim ciljnim tržištima i segmentima kupaca. U primjeni koncepta strateškog marketinga moraju se uzeti u obzir specifičnosti djelatnosti u kojoj tvrtka posluje, položaj industrije s atraktivnošću u poslovnom okruženju i budući trendovi, što je također karakteristično za turističku industriju. U radu se istražuje definicija i primjena marketinške strategije u poslovanju putničke agencije X u kojoj rezultati pokazuju primjenu različitih strateških modela u obliku kombinacija kombinacija za različita poslovna područja, odnosno asortimane i turističke proizvode.

Ključne riječi
marketinška strategija, turističko poslovno okruženje, putnička agencija.

Hrčak ID: 247325

URI
https://hrcak.srce.hr/247325

Posjeta: 264 *