hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad
https://doi.org/10.34075/cs.55.3.10

Izazov solidarnosti i mogućnosti vjerskog odgoja srednjoškolaca u Republici Hrvatskoj pred fenomenom migracijske krize u Europskoj uniji

Mihael Prović   ORCID icon orcid.org/0000-0003-1823-2144 ; Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Splitu

Puni tekst: hrvatski, pdf (270 KB) str. 621-652 preuzimanja: 84* citiraj
APA 6th Edition
Prović, M. (2020). Izazov solidarnosti i mogućnosti vjerskog odgoja srednjoškolaca u Republici Hrvatskoj pred fenomenom migracijske krize u Europskoj uniji. Crkva u svijetu, 55 (3), 621-652. https://doi.org/10.34075/cs.55.3.10
MLA 8th Edition
Prović, Mihael. "Izazov solidarnosti i mogućnosti vjerskog odgoja srednjoškolaca u Republici Hrvatskoj pred fenomenom migracijske krize u Europskoj uniji." Crkva u svijetu, vol. 55, br. 3, 2020, str. 621-652. https://doi.org/10.34075/cs.55.3.10. Citirano 08.05.2021.
Chicago 17th Edition
Prović, Mihael. "Izazov solidarnosti i mogućnosti vjerskog odgoja srednjoškolaca u Republici Hrvatskoj pred fenomenom migracijske krize u Europskoj uniji." Crkva u svijetu 55, br. 3 (2020): 621-652. https://doi.org/10.34075/cs.55.3.10
Harvard
Prović, M. (2020). 'Izazov solidarnosti i mogućnosti vjerskog odgoja srednjoškolaca u Republici Hrvatskoj pred fenomenom migracijske krize u Europskoj uniji', Crkva u svijetu, 55(3), str. 621-652. https://doi.org/10.34075/cs.55.3.10
Vancouver
Prović M. Izazov solidarnosti i mogućnosti vjerskog odgoja srednjoškolaca u Republici Hrvatskoj pred fenomenom migracijske krize u Europskoj uniji. Crkva u svijetu [Internet]. 2020 [pristupljeno 08.05.2021.];55(3):621-652. https://doi.org/10.34075/cs.55.3.10
IEEE
M. Prović, "Izazov solidarnosti i mogućnosti vjerskog odgoja srednjoškolaca u Republici Hrvatskoj pred fenomenom migracijske krize u Europskoj uniji", Crkva u svijetu, vol.55, br. 3, str. 621-652, 2020. [Online]. https://doi.org/10.34075/cs.55.3.10

Sažetak
Autor u radu istražuje utjecaj katoličkog odgoja prema Kurikulumu nastavnog predmeta katolički vjeronauk za osnovne škole i gimnazije u Republici Hrvatskoj na promicanje solidarnosti pred fenomenom migracijske krize u Europskoj uniji. Vrijednosti katoličkog odgoja, prema Kurikulumu, uspoređuju se s vrijednostima Europske unije i njezinih temeljnih dokumenata, poput Ugovora o Europskoj uniji, kako bi se došlo do sagledavanja i racionalizacije izazova suživota domaćeg stanovništva i migranata. Metodom komparacije proučavat će se vrijednosti Katoličke Crkve koje se pronalaze u predmetu katolički vjeronauk za srednje škole, a proizlaze iz Svetog pisma i tradicije Crkve, tj. katoličkoga vjerskog odgoja, te vrijednosti Europske unije, koje proizlaze iz njezinih temeljnih dokumenata. Proučavajući problematiku i izazove multinacionalnoga i plurikulturalnoga društva, u kojem se još uvijek traže rješenja i mogućnosti međuljudskih odnosa, autor želi ponuditi neke ideje, kao moguća rješenja migracijske krize unutar Europske unije, kako bi se preko katoličkog odgoja i obrazovanja, tj. preko „načela solidarnosti” prihvatio i ostvario suživot u različitosti, toleranciji i miru, gdje bi svatko imao pravo slobodno živjeti svoj svjetonazor te nacionalni i vjerski identitet.

Ključne riječi
migranti, migracijska kriza, vjerski odgoj, solidarnost, suživot u različitosti, toleranciji i miru

Hrčak ID: 247658

URI
https://hrcak.srce.hr/247658

[engleski]

Posjeta: 199 *