hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.17818/EMIP/2020/2.7

UTJECAJ POTROŠAČKE DOBROBITI NA ZADOVOLJSTVO ŽIVOTOM U KONTEKSTU PODRUČJA ŽIVOTA U HRVATSKOJ

Ariana Nefat ; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Fakultet ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“
Dragan Benazić   ORCID icon orcid.org/0000-0001-5396-3706 ; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Fakultet ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“

Puni tekst: hrvatski, pdf (411 KB) str. 449-470 preuzimanja: 118* citiraj
APA 6th Edition
Nefat, A. i Benazić, D. (2020). UTJECAJ POTROŠAČKE DOBROBITI NA ZADOVOLJSTVO ŽIVOTOM U KONTEKSTU PODRUČJA ŽIVOTA U HRVATSKOJ. Ekonomska misao i praksa, 29 (2), 449-470. https://doi.org/10.17818/EMIP/2020/2.7
MLA 8th Edition
Nefat, Ariana i Dragan Benazić. "UTJECAJ POTROŠAČKE DOBROBITI NA ZADOVOLJSTVO ŽIVOTOM U KONTEKSTU PODRUČJA ŽIVOTA U HRVATSKOJ." Ekonomska misao i praksa, vol. 29, br. 2, 2020, str. 449-470. https://doi.org/10.17818/EMIP/2020/2.7. Citirano 28.07.2021.
Chicago 17th Edition
Nefat, Ariana i Dragan Benazić. "UTJECAJ POTROŠAČKE DOBROBITI NA ZADOVOLJSTVO ŽIVOTOM U KONTEKSTU PODRUČJA ŽIVOTA U HRVATSKOJ." Ekonomska misao i praksa 29, br. 2 (2020): 449-470. https://doi.org/10.17818/EMIP/2020/2.7
Harvard
Nefat, A., i Benazić, D. (2020). 'UTJECAJ POTROŠAČKE DOBROBITI NA ZADOVOLJSTVO ŽIVOTOM U KONTEKSTU PODRUČJA ŽIVOTA U HRVATSKOJ', Ekonomska misao i praksa, 29(2), str. 449-470. https://doi.org/10.17818/EMIP/2020/2.7
Vancouver
Nefat A, Benazić D. UTJECAJ POTROŠAČKE DOBROBITI NA ZADOVOLJSTVO ŽIVOTOM U KONTEKSTU PODRUČJA ŽIVOTA U HRVATSKOJ. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2020 [pristupljeno 28.07.2021.];29(2):449-470. https://doi.org/10.17818/EMIP/2020/2.7
IEEE
A. Nefat i D. Benazić, "UTJECAJ POTROŠAČKE DOBROBITI NA ZADOVOLJSTVO ŽIVOTOM U KONTEKSTU PODRUČJA ŽIVOTA U HRVATSKOJ", Ekonomska misao i praksa, vol.29, br. 2, str. 449-470, 2020. [Online]. https://doi.org/10.17818/EMIP/2020/2.7

Sažetak
Svrha je rada utvrđivanje utjecaja pojedinih faza potrošačkog iskustva s izabranim kategorijama fizičkih proizvoda i usluga na zadovoljstvo životom. Ispituje se i utjecaj zadovoljstva s više područja života studenata na zadovoljstvo životom. Koristeći se deskriptivnom statistikom i regresijskom analizom, rezultat je istraživanja da potrošačka dobrobit, koja je ocijenjena tek nešto iznadprosječno, općenito nema važnosti na zadovoljstvo životom, dok osobni i obiteljski odnosi, slobodno vrijeme i obrazovanje imaju značajnijeg utjecaja. Navedeno može biti vezano uz posebnosti uzorka istraživanja, izbor istraživanih skupina proizvoda ili obilježja društveno-ekonomskog trenutka u Hrvatskoj. Istraživanjem se pridonosi razumijevanju utjecaja potrošačke dobrobiti na zadovoljstvo životom te upućuje na detaljnija istraživanja, posebno utjecaja faza održavanja i odlaganja proizvoda na zadovoljstvo životom koje su, glede učinka na okoliš, osobito značajne.

Ključne riječi
potrošačka dobrobit; zadovoljstvo životom; životni ciklus potrošača/proizvoda; zadovoljstvo područjima života; Hrvatska

Hrčak ID: 247884

URI
https://hrcak.srce.hr/247884

Posjeta: 290 *