hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.38190/ope.10.2.14

Poduzetnički mitovi (ili stvarnosti) i poduzetničke namjere

Davor Širola   ORCID icon orcid.org/0000-0002-5902-511X ; Veleučilište u Rijeci
Robert Strahinja   ORCID icon orcid.org/0000-0003-3868-1684 ; Veleučilište u Rijeci
Nikola Novosel ; Veleučilište u Rijeci

Puni tekst: engleski, pdf (712 KB) str. 21-33 preuzimanja: 47* citiraj
APA 6th Edition
Širola, D., Strahinja, R. i Novosel, N. (2020). Entrepreneurial myths (or realities) and entrepreneurial intentions. Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, 10 (2), 21-33. https://doi.org/10.38190/ope.10.2.14
MLA 8th Edition
Širola, Davor, et al. "Entrepreneurial myths (or realities) and entrepreneurial intentions." Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, vol. 10, br. 2, 2020, str. 21-33. https://doi.org/10.38190/ope.10.2.14. Citirano 21.06.2021.
Chicago 17th Edition
Širola, Davor, Robert Strahinja i Nikola Novosel. "Entrepreneurial myths (or realities) and entrepreneurial intentions." Obrazovanje za poduzetništvo - E4E 10, br. 2 (2020): 21-33. https://doi.org/10.38190/ope.10.2.14
Harvard
Širola, D., Strahinja, R., i Novosel, N. (2020). 'Entrepreneurial myths (or realities) and entrepreneurial intentions', Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, 10(2), str. 21-33. https://doi.org/10.38190/ope.10.2.14
Vancouver
Širola D, Strahinja R, Novosel N. Entrepreneurial myths (or realities) and entrepreneurial intentions. Obrazovanje za poduzetništvo - E4E [Internet]. 2020 [pristupljeno 21.06.2021.];10(2):21-33. https://doi.org/10.38190/ope.10.2.14
IEEE
D. Širola, R. Strahinja i N. Novosel, "Entrepreneurial myths (or realities) and entrepreneurial intentions", Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, vol.10, br. 2, str. 21-33, 2020. [Online]. https://doi.org/10.38190/ope.10.2.14

Sažetak
Razvoj suvremenih istraživanja u području poduzetništva započeo je prije pedesetak godina. U međuvremenu, ponuđene su različite definicije poduzetništva koje su dovele do raznolikih interpretacija obuhvata poduzetništva te naposlijetku do nastanka poduzetničkih mitova. Ova tema je intenzivno istraživana 1980-ih i 1990-ih te su brojni rezultati uspješno demistificirali većinu poduzetničkih mitova. Usprkos tome, poduzetnički mitovi opstaju i redovito se pojavljuju na web portalima, u medijima i člancima blogera. S druge strane suvremeni udžbenici poduzetništva uključuju poduzetničke mitove kao lekciju koja može eliminirati neke prepreke za nove poduzetnike. Ovim istraživanjem utvrđeno je da su poduzetnički mitovi ponešto prisutni među mlađim, niže obrazovanim, ispitanicima ne-poduzetnicima u Hrvatskoj. Ipak, niti ove skupine ispitanika u prosjeku ne drže poduzetničke mitove, realnošću. Daljnja analiza je istaknula da postoji statistički značajna, ali slaba i negativna povezanost između percepcije poduzetničkih mitova kao mitova (ne kao realnosti) i više razine poduzentičkih namjera.

Ključne riječi
poduzetništvo; poduzetnički mitovi; poduzetničke namjere

Hrčak ID: 248108

URI
https://hrcak.srce.hr/248108

[engleski]

Posjeta: 270 *