hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad
https://doi.org/10.38003/sv.69.2.10

UPRAVLJANJE RAZVOJEM PEDAGOŠKIH KOMPETENCIJA

Irena Labak ; Odjel za biologiju Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Puni tekst: hrvatski, pdf (416 KB) str. 461-480 preuzimanja: 240* citiraj
APA 6th Edition
Labak, I. (2020). UPRAVLJANJE RAZVOJEM PEDAGOŠKIH KOMPETENCIJA. Školski vjesnik, 69 (2), 461-480. https://doi.org/10.38003/sv.69.2.10
MLA 8th Edition
Labak, Irena. "UPRAVLJANJE RAZVOJEM PEDAGOŠKIH KOMPETENCIJA." Školski vjesnik, vol. 69, br. 2, 2020, str. 461-480. https://doi.org/10.38003/sv.69.2.10. Citirano 20.10.2021.
Chicago 17th Edition
Labak, Irena. "UPRAVLJANJE RAZVOJEM PEDAGOŠKIH KOMPETENCIJA." Školski vjesnik 69, br. 2 (2020): 461-480. https://doi.org/10.38003/sv.69.2.10
Harvard
Labak, I. (2020). 'UPRAVLJANJE RAZVOJEM PEDAGOŠKIH KOMPETENCIJA', Školski vjesnik, 69(2), str. 461-480. https://doi.org/10.38003/sv.69.2.10
Vancouver
Labak I. UPRAVLJANJE RAZVOJEM PEDAGOŠKIH KOMPETENCIJA. Školski vjesnik [Internet]. 2020 [pristupljeno 20.10.2021.];69(2):461-480. https://doi.org/10.38003/sv.69.2.10
IEEE
I. Labak, "UPRAVLJANJE RAZVOJEM PEDAGOŠKIH KOMPETENCIJA", Školski vjesnik, vol.69, br. 2, str. 461-480, 2020. [Online]. https://doi.org/10.38003/sv.69.2.10

Sažetak
Kompetencija podrazumijeva sposobnost ili stručnost pojedinca za uspješno ovladavanje različitih ciljeva. Razlikuju se opće kompetencije, prenosive i neovisne o profesiji, i specifične kompetencije koje su profesionalno ovisne. Svaki pojedinac djeluje u svojem osobnom ili profesionalnom životu koristeći se jednima i drugima. Nastavnicima za obavljanje njihova posla potrebne su brojne kompetencije koje se u radu jednim imenom nazivaju pedagoškim kompetencijama koje, kao i ostale kompetencije, nisu statične i ne mogu se u potpunosti steći tijekom inicijalnog obrazovanja, nego su vrlo dinamične i razvijaju se cijelog života. U radu je predloženo i raspravljeno kako nastavnici tijekom svojega svakodnevnog rada mogu planirati i pratiti vlastiti razvoj pedagoških kompetencija ne bi li bili pasivni sudionici vlastitoga profesionalnog razvoja. Predložen je model ponavljajućih refleksija tijekom kojih se prikupljaju povratne informacije o učinkovitosti razvoja i utvrđivanja novih potreba za daljnji razvoj.

Ključne riječi
nastavnik; povratne informacije; profesionalni razvoj; refleksija; učitelj

Hrčak ID: 249030

URI
https://hrcak.srce.hr/249030

Posjeta: 518 *