hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad
https://doi.org/10.38003/sv.69.2.8

ODGOJNO-OBRAZOVNE FILOZOFIJE – KLJUČ RAZUMIJEVANJA ULOGE NASTAVNIKOVIH UVJERENJA U ODGOJNO-OBRAZOVNOJ PRAKSI

Sani Kunac   ORCID icon orcid.org/0000-0002-0112-1803 ; Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet

Puni tekst: hrvatski, pdf (397 KB) str. 533-552 preuzimanja: 251* citiraj
APA 6th Edition
Kunac, S. (2020). ODGOJNO-OBRAZOVNE FILOZOFIJE – KLJUČ RAZUMIJEVANJA ULOGE NASTAVNIKOVIH UVJERENJA U ODGOJNO-OBRAZOVNOJ PRAKSI. Školski vjesnik, 69 (2), 533-552. https://doi.org/10.38003/sv.69.2.8
MLA 8th Edition
Kunac, Sani. "ODGOJNO-OBRAZOVNE FILOZOFIJE – KLJUČ RAZUMIJEVANJA ULOGE NASTAVNIKOVIH UVJERENJA U ODGOJNO-OBRAZOVNOJ PRAKSI." Školski vjesnik, vol. 69, br. 2, 2020, str. 533-552. https://doi.org/10.38003/sv.69.2.8. Citirano 19.10.2021.
Chicago 17th Edition
Kunac, Sani. "ODGOJNO-OBRAZOVNE FILOZOFIJE – KLJUČ RAZUMIJEVANJA ULOGE NASTAVNIKOVIH UVJERENJA U ODGOJNO-OBRAZOVNOJ PRAKSI." Školski vjesnik 69, br. 2 (2020): 533-552. https://doi.org/10.38003/sv.69.2.8
Harvard
Kunac, S. (2020). 'ODGOJNO-OBRAZOVNE FILOZOFIJE – KLJUČ RAZUMIJEVANJA ULOGE NASTAVNIKOVIH UVJERENJA U ODGOJNO-OBRAZOVNOJ PRAKSI', Školski vjesnik, 69(2), str. 533-552. https://doi.org/10.38003/sv.69.2.8
Vancouver
Kunac S. ODGOJNO-OBRAZOVNE FILOZOFIJE – KLJUČ RAZUMIJEVANJA ULOGE NASTAVNIKOVIH UVJERENJA U ODGOJNO-OBRAZOVNOJ PRAKSI. Školski vjesnik [Internet]. 2020 [pristupljeno 19.10.2021.];69(2):533-552. https://doi.org/10.38003/sv.69.2.8
IEEE
S. Kunac, "ODGOJNO-OBRAZOVNE FILOZOFIJE – KLJUČ RAZUMIJEVANJA ULOGE NASTAVNIKOVIH UVJERENJA U ODGOJNO-OBRAZOVNOJ PRAKSI", Školski vjesnik, vol.69, br. 2, str. 533-552, 2020. [Online]. https://doi.org/10.38003/sv.69.2.8

Sažetak
Suvremena je paradigma u pedagogiji usmjerena na holistički razvoj pojedinaca kurikulnim pristupom s naglaskom na ishode učenja i poučavanja. Naglašava se aktivna uloga učenika u nastavi, ali i važnost uloge nastavnika kao osobe koja oblikuje nastavno okruženje i organizira nastavni proces. Odgojno­obrazovne filozofije nastavnikā i uvjerenja koja su im u pozadini uvelike utječu na njihovu odgojno­obrazovnu praksu i djelovanje u nastavi. No još uvijek postoji neujednačenost u definiranju, identifikaciji i klasifikaciji odgojno­obrazovnih filozofija. Cilj je ovoga rada dati pregled literature o odgojno­obrazovnim filozofijama, pridonijeti određenju konstrukta, uputiti na važnost istraživanja odgojno­obrazovnih filozofija unutar pedagogije te uputiti na povezanost između odgojno­obrazovnih filozofija nastavnika i različitih vidova njihova odgojno­obrazovnog djelovanja.

Ključne riječi
nastava; suvremene odgojno­obrazovne filozofije; tradicionalne odgojno­obrazovne filozofije

Hrčak ID: 249034

URI
https://hrcak.srce.hr/249034

Posjeta: 463 *