APA 6th Edition Biti, O. (2020). Od heroja do celebrityja: hrvatska nogometna reprezentacija nakon Svjetskog prvenstva u Rusiji 2018.. Studia ethnologica Croatica, 32 (1), 33-53. https://doi.org/10.17234/SEC.32.4
MLA 8th Edition Biti, Ozren. "Od heroja do celebrityja: hrvatska nogometna reprezentacija nakon Svjetskog prvenstva u Rusiji 2018.." Studia ethnologica Croatica, vol. 32, br. 1, 2020, str. 33-53. https://doi.org/10.17234/SEC.32.4. Citirano 08.03.2021.
Chicago 17th Edition Biti, Ozren. "Od heroja do celebrityja: hrvatska nogometna reprezentacija nakon Svjetskog prvenstva u Rusiji 2018.." Studia ethnologica Croatica 32, br. 1 (2020): 33-53. https://doi.org/10.17234/SEC.32.4
Harvard Biti, O. (2020). 'Od heroja do celebrityja: hrvatska nogometna reprezentacija nakon Svjetskog prvenstva u Rusiji 2018.', Studia ethnologica Croatica, 32(1), str. 33-53. https://doi.org/10.17234/SEC.32.4
Vancouver Biti O. Od heroja do celebrityja: hrvatska nogometna reprezentacija nakon Svjetskog prvenstva u Rusiji 2018.. Studia ethnologica Croatica [Internet]. 2020 [pristupljeno 08.03.2021.];32(1):33-53. https://doi.org/10.17234/SEC.32.4
IEEE O. Biti, "Od heroja do celebrityja: hrvatska nogometna reprezentacija nakon Svjetskog prvenstva u Rusiji 2018.", Studia ethnologica Croatica, vol.32, br. 1, str. 33-53, 2020. [Online]. https://doi.org/10.17234/SEC.32.4
Sažetak Svjetskom prvenstvu u Rusiji 2018. godine razvidna je iz obima i karaktera dočeka koji su akterima toga uspjeha priređeni u Zagrebu i iz količine i načina medijskoga reflektiranja toga uspjeha te toga i drugih dočeka u Hrvatskoj. Polazeći od toga, ovaj prilog usredotočen je na diskurzivno oblikovanje hrvatskih nogometnih reprezentativaca kao nacionalnih heroja, a izbornika reprezentacije i kao celebrityja. Kod nogometaša je pritom indikativno premještanje fokusa s njihovih sportskih zasluga na patriotski kapital. Kod izbornika Zlatka Dalića je, pak, dodatno interesantno prerastanje ustaljenih okvira trenerskoga poziva u vidu njegova izraženoga javnog angažmana te ostvarivanja novih poslovnih aranžmana. Analizom medijskoga i javnoga diskursa u drugoj polovici 2018. i u 2019. godini pridonijet će se ujedno razumijevanju medijatizacije i celebritizacije ovdašnje kulture sporta. Pri interpretaciji medijski poduprtoga pretvaranja rada i učinaka u nogometu kao profesionalnoj djelatnosti u slavu / poznatost širih razmjera imat će se u vidu društveno-političke okolnosti u suvremenoj Hrvatskoj.