Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.32914/i.53.3-4.7

PRIMJENA SUSTAVA MOODLE U POUČAVANJU SUVREMENE UMJETNOSTI

Suzana Tomaš ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Splitu, Split, Hrvatska
Julija Tomasović ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Splitu, Split, Hrvatska
Dubravka Kuščević ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Splitu, Split, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 801 Kb

str. 202-212

preuzimanja: 275

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 801 Kb

str. 202-212

preuzimanja: 342

citiraj


Sažetak

Razvoj suvremenih tehnologija uz primjenu pedagogijskih načela omogućio je novu obrazovnu paradigmu e-učenja što predstavlja kvalitetnu podršku učiteljima u prijenosu znanja. U ovom radu prikazane su mogućnosti primjene sustava e-učenja u nastavi likovne kulture u poučavanju suvremene umjetnosti. Dobro oblikovan i primijenjeni nastavni sadržaj u sustavu e-učenja omogućava različite scenarije učenja, poučavanja i testiranja znanja suvremene umjetnosti. Suvremena umjetnost postaje komunikacija unutar koje promatrač postaje interpretator različitih razina značenja koje posjeduje umjetničko djelo. U istraživanju koje je predstavljalo obrazovni eksperiment sudjelovalo je 57 učenika iz dvije osnovne škole u Splitsko-dalmatinskoj županiji. Utvrdili smo postojanje razlika u znanju i preferencijama učenika četvrtog razreda osnovne škole prema suvremenoj umjetnosti s obzirom na način podučavanja. Rezultati pokazuju da učeničke preferencije suvremene umjetnosti rastu u skupini koja je poučavana preko sustava Moodle i skupini učenika koja je stvarala na tragu suvremene umjetnosti. Učenici su iskazali zadovoljstvo učenjem suvremene umjetnosti na Moodle. Razlika rezultata početnog i završnog testiranja znanja pokazala je statističku značajnost u skupinama koje su se likovno educirale. Moodle pruža mogućnosti učenja različitog sadržaja, između ostalog i suvremene umjetnosti u osnovnoj školi.

Ključne riječi

studenti; suvremena umjetnost; Moodle; učenje

Hrčak ID:

249533

URI

https://hrcak.srce.hr/249533

Datum izdavanja:

30.12.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.468 *