hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

KORIŠTENJE DRUŠTVENIH MREŽA ZA PROMOCIJU I INTERAKCIJU SA POTROŠAČIMA

Aida Ramčić - Salkić ; Mješovita srednja ekonomsko-ugostiteljska škola, Travnik, Bosna i Hercegovina

Puni tekst: hrvatski, pdf (323 KB) str. 68-79 preuzimanja: 0* citiraj
APA 6th Edition
Ramčić - Salkić, A. (2020). KORIŠTENJE DRUŠTVENIH MREŽA ZA PROMOCIJU I INTERAKCIJU SA POTROŠAČIMA. SKEI–MEĐUNARODNI INTERDISCIPLINARNI ČASOPIS, 1 (1), 68-79. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/249753
MLA 8th Edition
Ramčić - Salkić, Aida. "KORIŠTENJE DRUŠTVENIH MREŽA ZA PROMOCIJU I INTERAKCIJU SA POTROŠAČIMA." SKEI–MEĐUNARODNI INTERDISCIPLINARNI ČASOPIS, vol. 1, br. 1, 2020, str. 68-79. https://hrcak.srce.hr/249753. Citirano 23.01.2021.
Chicago 17th Edition
Ramčić - Salkić, Aida. "KORIŠTENJE DRUŠTVENIH MREŽA ZA PROMOCIJU I INTERAKCIJU SA POTROŠAČIMA." SKEI–MEĐUNARODNI INTERDISCIPLINARNI ČASOPIS 1, br. 1 (2020): 68-79. https://hrcak.srce.hr/249753
Harvard
Ramčić - Salkić, A. (2020). 'KORIŠTENJE DRUŠTVENIH MREŽA ZA PROMOCIJU I INTERAKCIJU SA POTROŠAČIMA', SKEI–MEĐUNARODNI INTERDISCIPLINARNI ČASOPIS, 1(1), str. 68-79. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/249753 (Datum pristupa: 23.01.2021.)
Vancouver
Ramčić - Salkić A. KORIŠTENJE DRUŠTVENIH MREŽA ZA PROMOCIJU I INTERAKCIJU SA POTROŠAČIMA. SKEI–MEĐUNARODNI INTERDISCIPLINARNI ČASOPIS [Internet]. 2020 [pristupljeno 23.01.2021.];1(1):68-79. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/249753
IEEE
A. Ramčić - Salkić, "KORIŠTENJE DRUŠTVENIH MREŽA ZA PROMOCIJU I INTERAKCIJU SA POTROŠAČIMA", SKEI–MEĐUNARODNI INTERDISCIPLINARNI ČASOPIS, vol.1, br. 1, str. 68-79, 2020. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/249753. [Citirano: 23.01.2021.]

Sažetak
Društvene mreže su fenomen koji se iz svakodnevnog života prenio u biznis, gdje su postale moćan alat za promociju i interakciju sa potrošačima. Zbog stalnog rasta i razvoja su intersantno područje za istraživanja, a dobiveni rezultati mogu biti vrlo korisni za unapređenje promocije. To se posebno odnosi na preduzeća koja imaju ograničen promotivni budžet. Ovaj rad ima za cilj prikazati efikasnost i efektivnost korištenja društvenih mreža u poslovanju malih preduzeća, sa akcentom na Facebook. Efikasnost se odnosi na troškove, a efektivnost na privlačenje potencijalnih i održavanje komunikacije sa postojećim klijentima. Pored svih prednosti korištenja društvenih mreža, postoje i nedostaci. Vidljivost interakcije, kao i svih vrsta komentara klijenta i drugih pratilaca široj javnosti, može dovesti i do krizne komunikacije. Rad ima zadatak da istraži osnovne prednosti i nedostatke društvenih mreža kao alata u oblasti poduzetništva u E-biznisu. Teorijske pretpostavke će biti testirane na konkretnom primjeru poslovanja malog poslovnog subjekta iz uslužne djelatnosti.

Ključne riječi
društvene mreže; mala preduzeća; promocija.

Hrčak ID: 249753

URI
https://hrcak.srce.hr/249753

Posjeta: 0 *