Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

SAMOPROCJENA UČITELJICA O RAZINI POVEZIVANJA LIKOVNIH I MATEMATIČKIH SADRŽAJA U NIŽIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE

Dubravka Kuščević orcid id orcid.org/0000-0002-4572-9933 ; Odsjek za učiteljski studij, Filozofski fakultet u Splitu
Miroslava Ćosić orcid id orcid.org/0000-0002-8384-4262 ; Odsjek za učiteljski studij, Filozofski fakultet u Splitu
Irena Mišurac ; Odsjek za učiteljski studij, Filozofski fakultet u Splitu


Puni tekst: hrvatski pdf 415 Kb

str. 23-40

preuzimanja: 415

citiraj


Sažetak

Tema rada je samoprocjena učiteljica o povezivanju likovnih i matematičkih sadržaja u nižim razredima osnovne škole. U teorijskom dijelu definiraju se pojmovi korelacija i samoprocjena, znanost i umjetnost i njihova refleksija na obrazovanje. Korelacija je temelj suvremenog obrazovanja, omogućava stvaranje cjelovite harmonične slike znanja. Samoprocjena je jedan od osnovnih načina procjene vlastitoga rada, omogućava učiteljima da uoče prednosti i nedostatke u vlastitom radu i poboljšaju proces poučavanja. Znanost i umjetnost važne su u životu pojedinca, međuovisne su, njihov suodnos vidljiv je u odgoju i obrazovanju. Istraživanje je provedeno na uzorku od 199 učiteljica na području Republike Hrvatske. Rezultati pokazuju da učiteljice shvaćaju važnost povezivanja sadržaja ovih dvaju predmeta te se smatraju kompetentnima i motiviranima, ali u praksi korelaciju nedovoljno provode. Istraživanje također ukazuje da su se o korelaciji učiteljice uglavnom samoinicijativno informirale i obrazovale što ukazuje na potrebu za uključivanjem ovih sadržaja u njihovo fakultetsko obrazovanje.

Ključne riječi

korelacija; obrazovanje; samoprocjena; umjetnost; znanost

Hrčak ID:

249853

URI

https://hrcak.srce.hr/249853

Datum izdavanja:

4.1.2021.

Posjeta: 961 *