hrcak mascot   Srce   HID

Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia : Revue publiée par les Sections romane, italienne et anglaise de la Faculté des Lettres de l’Université de Zagreb, Vol. 52 No. -, 2007.

Izvorni znanstveni članak

Testiranje znanja stranoga jezika - što nam otkrivaju usmena izvješća

Marta Medved Krajnović ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Renata Šamo ; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, Hrvatska

Puni tekst: engleski, pdf (1 MB) str. 283-299 preuzimanja: 533* citiraj
APA 6th Edition
Medved Krajnović, M. i Šamo, R. (2007). Testing Foreign Language Proficiency – What Verbal Protocols Reveal. Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia, 52 (-), 283-299. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/23121
MLA 8th Edition
Medved Krajnović, Marta i Renata Šamo. "Testing Foreign Language Proficiency – What Verbal Protocols Reveal." Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia, vol. 52, br. -, 2007, str. 283-299. https://hrcak.srce.hr/23121. Citirano 27.05.2019.
Chicago 17th Edition
Medved Krajnović, Marta i Renata Šamo. "Testing Foreign Language Proficiency – What Verbal Protocols Reveal." Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia 52, br. - (2007): 283-299. https://hrcak.srce.hr/23121
Harvard
Medved Krajnović, M., i Šamo, R. (2007). 'Testing Foreign Language Proficiency – What Verbal Protocols Reveal', Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia, 52(-), str. 283-299. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/23121 (Datum pristupa: 27.05.2019.)
Vancouver
Medved Krajnović M, Šamo R. Testing Foreign Language Proficiency – What Verbal Protocols Reveal. Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia [Internet]. 2007 [pristupljeno 27.05.2019.];52(-):283-299. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/23121
IEEE
M. Medved Krajnović i R. Šamo, "Testing Foreign Language Proficiency – What Verbal Protocols Reveal", Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia, vol.52, br. -, str. 283-299, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/23121. [Citirano: 27.05.2019.]

Sažetak
U članku se raspravlja o problematici testiranja komunikacijske jezične kompetencije
učenika stranoga jezika. Akcenat je na usmenim izvješćima učenika kao
načinu da se stekne uvid u učeničke strategije rješavanja testova i kognitivne
procese koje pri tom koriste, kao i o načinu provjere valjanosti i pouzdanosti
testa. Prikazani su i rezultati istraživanja u kojem su učenici osnovne škole
trebali primijeniti verbalne protokole dok su rješavali tri različita cloze-testa.
Istraživanje je potvrdilo da su osnovnoškolci sposobni rješavati test i istovremeno
izvještavati o tome te da su informacije dobivene tim usmenim izvješćima vrlo
bitne za pouzdaniju interpretaciju učeničkih rezultata na testu.

Ključne riječi
vrednovanje; komunikacijska jezična kompetencija; učenik drugoga/stranoga jezika; usmena izvješća; strategije rješavanja testa

Hrčak ID: 23121

URI
https://hrcak.srce.hr/23121

[engleski]

Posjeta: 957 *