hrcak mascot   Srce   HID

Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia : Revue publiée par les Sections romane, italienne et anglaise de la Faculté des Lettres de l’Université de Zagreb, Vol. 52 No. -, 2007.

Izvorni znanstveni članak

Interkulturalno iskustvo u tandemu pomoću interneta

Yvonne Vrhovac ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sanja Seljan ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Martina Mencer Salluzzo ; Američka međunarodna škola u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Bojan Prosenjak ; Francuska škola u Zagrebu - EuroCampus, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: francuski, pdf (1 MB) str. 301-315 preuzimanja: 374* citiraj
APA 6th Edition
Vrhovac, Y., Seljan, S., Mencer Salluzzo, M. i Prosenjak, B. (2007). Une expérience interculturelle en tandem par Internet. Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia, 52 (-), 301-315. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/23122
MLA 8th Edition
Vrhovac, Yvonne, et al. "Une expérience interculturelle en tandem par Internet." Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia, vol. 52, br. -, 2007, str. 301-315. https://hrcak.srce.hr/23122. Citirano 22.02.2019.
Chicago 17th Edition
Vrhovac, Yvonne, Sanja Seljan, Martina Mencer Salluzzo i Bojan Prosenjak. "Une expérience interculturelle en tandem par Internet." Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia 52, br. - (2007): 301-315. https://hrcak.srce.hr/23122
Harvard
Vrhovac, Y., et al. (2007). 'Une expérience interculturelle en tandem par Internet', Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia, 52(-), str. 301-315. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/23122 (Datum pristupa: 22.02.2019.)
Vancouver
Vrhovac Y, Seljan S, Mencer Salluzzo M, Prosenjak B. Une expérience interculturelle en tandem par Internet. Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia [Internet]. 2007 [pristupljeno 22.02.2019.];52(-):301-315. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/23122
IEEE
Y. Vrhovac, S. Seljan, M. Mencer Salluzzo i B. Prosenjak, "Une expérience interculturelle en tandem par Internet", Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia, vol.52, br. -, str. 301-315, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/23122. [Citirano: 22.02.2019.]

Sažetak
U članku se prikazuju rezultati istraživanja o učenju u tandemu pomoću interneta
(etandem) s učenicima (9 – 13 g.) koji uče francuski ili engleski kao strani
jezik. Učenici franucuskoga kao stranoga jezika su amerikanci koji uče francuski
s profesoricom hrvatske narodnosti a učenici engleskoga su francuzi koji uče
engleski također s profesorom hrvatske narodnosti. Djeca obiju škola su većinom
djeca diplomata koji rade u Zagrebu. Istraživanje opisuje komunikaciju putem
interneta na razini primanja i proizvodnje poruka koje se odnose na blagdanske
običaje i tradicije krajem godine (badnjak i božić). Prvi je cilj istraživanja ustanoviti
razmjenom elektroničke pošte sposobnost komuniciranja adolescenata na
jeziku cilju koji je materinski jezik partnera s kojim se razmjenjuje elektronička
pošta. Drugi je cilj vrednovanje sposobnosti suradnje, osvještavanja i usvajanja
interkulturalnih sadržaja (komparativnim pristupom francuskim, američkim i
hrvatskim običajima), te samovrednovanje komunikacijske kompetencije stranoga
jezika u izvornoj situaciji.

Ključne riječi
etandem; inerkulturalna komunikacija; strani jezik; francuski; engleski; Hrvatska

Hrčak ID: 23122

URI
https://hrcak.srce.hr/23122

[francuski]

Posjeta: 919 *