hrcak mascot   Srce   HID

Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia : Revue publiée par les Sections romane, italienne et anglaise de la Faculté des Lettres de l’Université de Zagreb, Vol. 52 No. -, 2007.

Izvorni znanstveni članak

Primjena mini-fikcije u nastavi hispanskih književnosti

Gordana Matić   ORCID icon orcid.org/0000-0001-6824-3621 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: španjolski, pdf (1 MB) str. 317-336 preuzimanja: 1.105* citiraj
APA 6th Edition
Matić, G. (2007). La minificción aplicada a la enseñanza de las literaturas hispánicas. Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia, 52 (-), 317-336. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/23123
MLA 8th Edition
Matić, Gordana. "La minificción aplicada a la enseñanza de las literaturas hispánicas." Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia, vol. 52, br. -, 2007, str. 317-336. https://hrcak.srce.hr/23123. Citirano 20.05.2019.
Chicago 17th Edition
Matić, Gordana. "La minificción aplicada a la enseñanza de las literaturas hispánicas." Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia 52, br. - (2007): 317-336. https://hrcak.srce.hr/23123
Harvard
Matić, G. (2007). 'La minificción aplicada a la enseñanza de las literaturas hispánicas', Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia, 52(-), str. 317-336. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/23123 (Datum pristupa: 20.05.2019.)
Vancouver
Matić G. La minificción aplicada a la enseñanza de las literaturas hispánicas. Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia [Internet]. 2007 [pristupljeno 20.05.2019.];52(-):317-336. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/23123
IEEE
G. Matić, "La minificción aplicada a la enseñanza de las literaturas hispánicas", Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia, vol.52, br. -, str. 317-336, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/23123. [Citirano: 20.05.2019.]

Sažetak
Članak nudi prikaz aktualnih rasprava vezanih za prirodu novog književnog
modaliteta, bavi se mogućom taksonomijom uzimajući u obzir zaključke znanstvenih
radova stručnjaka (Zavala, Lagmanovich, Rojo, Howe), pokazujući
iznimnu vitalnost “žanra” u prostorima španjolskog jezičnog izričaja. Mikrofikcija
posjeduje tekstualne osobine koje zahtijevaju kompetentnog čitatelja koji je
u stanju razviti kooperativne strategije i reducirati višeznačnost teksta. Njezin
otvoren i retorički karakter, narativna situacija koja je često nedorećena, nepredvidiv
završetak stimuliraju hiperkodificiranu čitateljsku aktivnost. Sve to je
čini izuzetno podesnim materijalom za primjenu na satu književnosti. U članku
obrađujemo tri od niza mogućih primjena mikrofikcije u nastavi hispanskih
književnosti.

Ključne riječi
mini-fikcija; suvremene hispanske književnosti; čitateljske strategije; taksonomija mikro-pripovijetke; nastava književnosti

Hrčak ID: 23123

URI
https://hrcak.srce.hr/23123

[španjolski]

Posjeta: 1.407 *