Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Vjerodostojnost televizijskoga referenduma

Gordana Vujević-Hećimović ; GfK-Centar za istraživanje tržišta, Zagreb, Hrvatska
Miroslav Vujević ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 200 Kb

str. 104-113

preuzimanja: 512

citiraj


Sažetak

Provedeno je terensko istraživanje na reprezentativnom uzorku punoljetnog stanovništva Republike Hrvatske u kojem su ispitanicima postavljena pitanja koja su postavljena u TV referendumima u popularnim emisijama HTV-a i OTV-a. Utvrđena je statistička značajnost razlika u odgovorima koji su dobiveni od TV gledatelja i ispitanika u terenskom istraživanju što upozorava na nevjerodostojnost rezultata dobivenih u TV referendumima. Nevjerodostojnost rezultata koji se dobivaju u TV referendumima uzrokovana je višestrukom selektivnošću podataka koju uzrokuje način prikupljanja podataka TV referendumom.

Ključne riječi

vjerodostojnost; referendum; TV referendum; istraživanje javnog mnijenja

Hrčak ID:

23157

URI

https://hrcak.srce.hr/23157

Datum izdavanja:

26.1.2004.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.204 *