hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

(Re)konstrukcije identiteta u udžbeničkoj produkciji: Analiza sadržaja udžbenika za prva četiri razreda osnovne škole od 1945. godine do danas

Jelena Marković ; Institut za etnologiju i folkloristiku, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (464 KB) str. 67-94 preuzimanja: 1.803* citiraj
APA 6th Edition
Marković, J. (2006). (Re)konstrukcije identiteta u udžbeničkoj produkciji: Analiza sadržaja udžbenika za prva četiri razreda osnovne škole od 1945. godine do danas. Narodna umjetnost, 43 (2), 67-94. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/23194
MLA 8th Edition
Marković, Jelena. "(Re)konstrukcije identiteta u udžbeničkoj produkciji: Analiza sadržaja udžbenika za prva četiri razreda osnovne škole od 1945. godine do danas." Narodna umjetnost, vol. 43, br. 2, 2006, str. 67-94. https://hrcak.srce.hr/23194. Citirano 16.12.2019.
Chicago 17th Edition
Marković, Jelena. "(Re)konstrukcije identiteta u udžbeničkoj produkciji: Analiza sadržaja udžbenika za prva četiri razreda osnovne škole od 1945. godine do danas." Narodna umjetnost 43, br. 2 (2006): 67-94. https://hrcak.srce.hr/23194
Harvard
Marković, J. (2006). '(Re)konstrukcije identiteta u udžbeničkoj produkciji: Analiza sadržaja udžbenika za prva četiri razreda osnovne škole od 1945. godine do danas', Narodna umjetnost, 43(2), str. 67-94. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/23194 (Datum pristupa: 16.12.2019.)
Vancouver
Marković J. (Re)konstrukcije identiteta u udžbeničkoj produkciji: Analiza sadržaja udžbenika za prva četiri razreda osnovne škole od 1945. godine do danas. Narodna umjetnost [Internet]. 2006 [pristupljeno 16.12.2019.];43(2):67-94. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/23194
IEEE
J. Marković, "(Re)konstrukcije identiteta u udžbeničkoj produkciji: Analiza sadržaja udžbenika za prva četiri razreda osnovne škole od 1945. godine do danas", Narodna umjetnost, vol.43, br. 2, str. 67-94, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/23194. [Citirano: 16.12.2019.]

Sažetak
Članak se bavi udžbenicima, radnim bilježnicama i priručnicima za nastavnike za prva četiri razreda osnovne škole od 1945. godine do danas. Autorica nastoji ukazati na udžbeničku produkciju kao mjesto na kojem se sukreira društveno sjećanje i društveni ''zaborav'' odnosno promatra ih kao dimenziju političke moći te kao mjesto sukreiranja socijalne konstrukcije djetinjstva i zbilje uopće. Doba društvenih kriza promatra kao doba (re)konstrukcije identiteta te naglašava ideološku determiniranost udžbeničke produkcije.

Ključne riječi
školski udžbenici; identitet; djetinjstvo

Hrčak ID: 23194

URI
https://hrcak.srce.hr/23194

[engleski]

Posjeta: 2.241 *