hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.32914/i.54.1-2.7

PROCJENA STUDENATA O DIJALOGU I ARGUMENTIRANJU U DRUŠTVU I ŠKOLI

Marina Diković ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, Hrvatska

Puni tekst: engleski, pdf (644 KB) str. 77-87 preuzimanja: 137* citiraj
APA 6th Edition
Diković, M. (2021). STUDENTS' ASSESSMENT ON DIALOGUE AND ARGUMENTATI-ON IN SOCIETY AND SCHOOL. Informatologia, 54 (1-2), 77-87. https://doi.org/10.32914/i.54.1-2.7
MLA 8th Edition
Diković, Marina. "STUDENTS' ASSESSMENT ON DIALOGUE AND ARGUMENTATI-ON IN SOCIETY AND SCHOOL." Informatologia, vol. 54, br. 1-2, 2021, str. 77-87. https://doi.org/10.32914/i.54.1-2.7. Citirano 05.12.2021.
Chicago 17th Edition
Diković, Marina. "STUDENTS' ASSESSMENT ON DIALOGUE AND ARGUMENTATI-ON IN SOCIETY AND SCHOOL." Informatologia 54, br. 1-2 (2021): 77-87. https://doi.org/10.32914/i.54.1-2.7
Harvard
Diković, M. (2021). 'STUDENTS' ASSESSMENT ON DIALOGUE AND ARGUMENTATI-ON IN SOCIETY AND SCHOOL', Informatologia, 54(1-2), str. 77-87. https://doi.org/10.32914/i.54.1-2.7
Vancouver
Diković M. STUDENTS' ASSESSMENT ON DIALOGUE AND ARGUMENTATI-ON IN SOCIETY AND SCHOOL. Informatologia [Internet]. 2021 [pristupljeno 05.12.2021.];54(1-2):77-87. https://doi.org/10.32914/i.54.1-2.7
IEEE
M. Diković, "STUDENTS' ASSESSMENT ON DIALOGUE AND ARGUMENTATI-ON IN SOCIETY AND SCHOOL", Informatologia, vol.54, br. 1-2, str. 77-87, 2021. [Online]. https://doi.org/10.32914/i.54.1-2.7

Sažetak
Svrha ovoga rada bila je pridonijeti modelu pripreme učenika za aktivno argumentiranje u demokratskom društvu i naglasiti ulogu nastavnika u raspravama u učionici /1/. 245 studenata iznijelo je svoje mišljenje u Upitniku o dijalogu i argumentaciji. Cilj istraživanja bio je ispitati mišljenje studenata (budućih nastavnika) o argumentiranju. Rezultati pokazuju da studenti na pozitivniji način ocjenjuju područja argumentiranja u školi s aspekta odnosa između njezinih dionika, s tim da je najbolje ocijenjen odnos između učenika; oni koji imaju najviše znanja o konceptu argumentiranja pozitivno ocjenjuju to da uključivanje u različite aktivnosti u društvu razvija koheziju, dijalog i argumentiranje. Studenti s boljom procjenom važnih karakteristika nastavnika za argumentaciju pokazuju veće razumijevanje za poticanje školskih aktivnosti koje doprinose razvoju dijaloga.

Ključne riječi
aktivno građanstvo; aktivno sudjelovanje; argumentacija; dionici u školi; mišljenje studenata

Hrčak ID: 252190

URI
https://hrcak.srce.hr/252190

[engleski]

Posjeta: 330 *