hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Preživljavanje javne televizije

Zala Volčić

Puni tekst: hrvatski, pdf (250 KB) str. 41-62 preuzimanja: 1.229* citiraj
APA 6th Edition
Volčić, Z. (2000). Preživljavanje javne televizije. Medijska istraživanja, 6 (1), 41-62. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/23372
MLA 8th Edition
Volčić, Zala. "Preživljavanje javne televizije." Medijska istraživanja, vol. 6, br. 1, 2000, str. 41-62. https://hrcak.srce.hr/23372. Citirano 19.09.2021.
Chicago 17th Edition
Volčić, Zala. "Preživljavanje javne televizije." Medijska istraživanja 6, br. 1 (2000): 41-62. https://hrcak.srce.hr/23372
Harvard
Volčić, Z. (2000). 'Preživljavanje javne televizije', Medijska istraživanja, 6(1), str. 41-62. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/23372 (Datum pristupa: 19.09.2021.)
Vancouver
Volčić Z. Preživljavanje javne televizije. Medijska istraživanja [Internet]. 2000 [pristupljeno 19.09.2021.];6(1):41-62. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/23372
IEEE
Z. Volčić, "Preživljavanje javne televizije", Medijska istraživanja, vol.6, br. 1, str. 41-62, 2000. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/23372. [Citirano: 19.09.2021.]

Sažetak
Posvuda u svijetu javni RTV sustavi traže svoju novu ulogu. Autorica pokušava
odrediti slabe i jake točke postojećega sustava javne televizije, izazove s kojima se on
suočava i mogućnosti prestrukturiranja. Ističe dva bitna čimbenika koji danas utječu
na javnu televiziju: brz razvitak RTV sustava i njegovo ideološko značenje. Obrađuje
načela na kojima se temelji suvremeni demokratični RTV sustav, uspoređujući ga s
komercijalnim sustavima. Ti sustavi postoje usporedno s javnim televizijskim sustavom;
razvijaju programe koji su često niže kvalitete i namijenjeni širokoj publici, temeljeni
na oglašavanju i profitu. To vodi općem snižavanju programskih standarda i
općem osiromašenju nacionalnih kultura. Pozivajući se na druge teoretičare medija,
autorica tvrdi da se javni RTV sustavi, žele li preživjeti, i dalje moraju razlikovati od
komercijalnih, razvijajući programske strategije koje im u tome pomažu.

Ključne riječi
javne televizije; programske strategije televizije

Hrčak ID: 23372

URI
https://hrcak.srce.hr/23372

[engleski]

Posjeta: 1.594 *