hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Komparativna procjena Interneta u odnosu na tisak i televiziju

Goran Bubaš
Dragutin Kermek

Puni tekst: hrvatski, pdf (197 KB) str. 109-123 preuzimanja: 2.765* citiraj
APA 6th Edition
Bubaš, G. i Kermek, D. (2000). Komparativna procjena Interneta u odnosu na tisak i televiziju. Medijska istraživanja, 6 (1), 109-123. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/23378
MLA 8th Edition
Bubaš, Goran i Dragutin Kermek. "Komparativna procjena Interneta u odnosu na tisak i televiziju." Medijska istraživanja, vol. 6, br. 1, 2000, str. 109-123. https://hrcak.srce.hr/23378. Citirano 19.09.2021.
Chicago 17th Edition
Bubaš, Goran i Dragutin Kermek. "Komparativna procjena Interneta u odnosu na tisak i televiziju." Medijska istraživanja 6, br. 1 (2000): 109-123. https://hrcak.srce.hr/23378
Harvard
Bubaš, G., i Kermek, D. (2000). 'Komparativna procjena Interneta u odnosu na tisak i televiziju', Medijska istraživanja, 6(1), str. 109-123. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/23378 (Datum pristupa: 19.09.2021.)
Vancouver
Bubaš G, Kermek D. Komparativna procjena Interneta u odnosu na tisak i televiziju. Medijska istraživanja [Internet]. 2000 [pristupljeno 19.09.2021.];6(1):109-123. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/23378
IEEE
G. Bubaš i D. Kermek, "Komparativna procjena Interneta u odnosu na tisak i televiziju", Medijska istraživanja, vol.6, br. 1, str. 109-123, 2000. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/23378. [Citirano: 19.09.2021.]

Sažetak
Internet nije više novost u životu i profesionalnom radu mnogih korisnika medija, kao
ni osoba koje se bave novinarstvom. Nakon nekoliko desetljeća dominacije tradicionalnih
masovnih medija, Internet dovodi do bitnijih promjena u načinu na koji pojedinci
ispunjavaju svoje informacijske potrebe, kao i u načinu na koji se mogu oblikovati
informacije u nekom masovnom mediju. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi kako
osobe koje su upoznate s Internetom promatraju taj novi medij u odnosu na tradicionalne
medije poput tiska i televizije. Tijekom istraživanja anketirana su 262 ispitanika,
a njihovi odgovori razmatrani su u kontekstu funkcija medija te njihovih komparativnih
prednosti i nedostataka. Utvrđeno je da ispitanici zapažaju mnoge prednosti Interneta
u odnosu na individualne potrebe korisnika, kao i s obzirom na društvenu ulogu
medija, ali i nedostatke koji su povezani s tehnologijom na kojoj se Internet zasniva.

Ključne riječi
Internet; tradicionalni mediji; društvena uloga medija; on-line izdavaštvo

Hrčak ID: 23378

URI
https://hrcak.srce.hr/23378

[engleski]

Posjeta: 3.946 *