Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.17685/Peristil.63.12

Vizualni kodovi Milana Vulpea: retorika Plivinih reklama od 1956. do 1990.

Koraljka Vlajo orcid id orcid.org/0000-0003-4908-0112 ; Muzej za umjetnost i obrt, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 660 Kb

str. 183-198

preuzimanja: 319

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 660 Kb

str. 183-198

preuzimanja: 409

citiraj


Sažetak

U članku se po prvi put kritičko-analitičkom metodom vizualne retorike analiziraju radovi i vizualne taktike u formiranju reklamnih poruka o svrsi i djelovanju Plivinih proizvoda jednog od najznačajnijih hrvatskih dizajnera, Milana Vulpea. Rad se temelji na istraživanju sačuvanih reklamnih materijala (brošura, deplijana, oglasa) za Tvornicu farmaceutskih i kemijskih proizvoda Pliva koji su od 2014. godine postali dio fundusa Zbirke grafičkog dizajna Muzeja za umjetnost i obrt. Posebna se pozornost posvećuje načinu na koji Vulpe kroz metodički pristup dizajnu vizualnih komunikacija sustavno gradi odnos s Plivinom ciljanom publikom.

Ključne riječi

farmaceutska industrija; grafički dizajn; Milan Vulpe; Pliva; reklama; vizualna retorika

Hrčak ID:

254998

URI

https://hrcak.srce.hr/254998

Datum izdavanja:

31.3.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.409 *