Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Model upravljanja proizvodima u HŽ Infrastrukturi d.o.o.

Dražen Kaužljar


Puni tekst: hrvatski pdf 302 Kb

str. 17-24

preuzimanja: 190

citiraj


Sažetak

Zahtjevi ISO standarda, a osobito norme ISO 9001, ne samo da
pomažu u približavanju članica Europske unije i jednostavnijoj komunikaciji
poslovnim procesima, već predstavljaju i prikaz najbolje svjetske
prakse. Zbog toga dolazi do periodičkih revizija i modernizacije ISO
standarda. Najnovija revizija ISO 9001 usvojena je 2015. te se poslovanje
mora prilagoditi njezinim zahtjevima do 2018. želi li se zadržati
certifikat. Ipak, puno je veći razlog za primjenu ISO standarda poboljšanje
poslovanja poduzeća. U radu su uspoređena suvremena poduzeća
telekomunikacijskog sustava čiji su proizvodi i usluge prepoznatljivi te
poduzeće željezničkog sustava koje nema prepoznatljive proizvode i
usluge. Upravo to poduzeće moglo bi na temelju zahtjeva norme ISO
9001:2015 unaprijediti svoje poslovanje i povećati prihode od prodaje
prijevoznih usluga.

Ključne riječi

ISO standardi, prodaja trasa, proizvodi i usluge, unaprjeđenje poslovanja, povećanje prihoda

Hrčak ID:

255717

URI

https://hrcak.srce.hr/255717

Datum izdavanja:

14.6.2018.

Posjeta: 454 *