Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.22598/mt/2021.33.1.41

Utjecaj marketinške strategije društvenih medija na korisnikovu namjeru sudjelovanja u odnosu na medijatorsku ulogu korisnikove percipirane vrijednosti

Ardeshir Bazrkar ; Islamic Azad University, Department of Industrial Management
Mohammad Hajimohammadi ; Islamic Azad University, Department of Public Management
Erfan Aramoon ; Islamic Azad University, Department of Industrial Engineering
Vahid Aramoon ; Islamic Azad University, Department of Industrial Management


Puni tekst: engleski pdf 264 Kb

str. 41-58

preuzimanja: 1.195

citiraj


Sažetak

Svrha – Glavna svrha studije jest procijeniti učinak komponenata marketinške strategije društvenih medija na sudjelovanje korisnika u uslugama u iranskoj industriji osiguranja, a s obzirom na medijatorsku ulogu percipirane vrijednosti korisnika usluge osiguranja.
Metodološki pristup – Radi se o primijenjenom, opisnom anketnom istraživanju. Za prikupljanje podataka korišten je anketni upitnik. Statistički skup istraživanja činila su aktivna poduzeća u iranskoj industriji osiguranja. Metodom slučajnog uzorkovanja odabran je uzorak od 15 osiguravajućih poduzeća. Ispitanici koji su sudjelovali u anketnom istraživanju odabrani su na temelju prosudbe.
Rezultati i implikacije – Rezultati studije otkrili su da marketinška strategija društvenih medija ima pozitivan i značajan učinak na namjeru sudjelovanja korisnika. Rezultati su također pokazali da percipirana vrijednost korisnika u industriji osiguranja igra posredničku ulogu u odnosu između marketinške strategije društvenih medija i namjere sudjelovanja korisnika. Poduzeća u industriji osiguranja, kao i druge uslužne organizacije, mogu koristiti zaključke ovog istraživanja kako bi unaprijedili razinu sudjelovanja korisnika usluga i poboljšali učinkovitost marketinga na društvenim medijima radi privlačenja korisnika usluga.
Ograničenja – S obzirom da se radi o izviđajnom istraživanju, rezultati su ograničeni veličinom uzorka pa se mogu i promijeniti ako se promijeni veličina uzorka. Osim toga, različita mišljenja o temi istraživanja među ispitanicima mogu donekle utjecati na rezultate.
Doprinos – Pravilna analiza utjecaja marketinških strategija društvenih medija na korisnikovu namjeru sudjelovanja, kao i njegovu pozornost na percipiranu vrijednost pri korištenju usluga osiguranja, presudni su za poboljšanje poslovanja osiguravajućih poduzeća. Ovo je prvi put da se u iranskoj osiguravajućoj industriji provodi istraživanje u tu svrhu, a dobiveni rezultati mogu biti korisni.

Ključne riječi

marketinška strategija društvenih medija; korisnikova namjera sudjelovanja; korisnikova percipirana vrijednost; iranska industrija osiguranja

Hrčak ID:

259404

URI

https://hrcak.srce.hr/259404

Datum izdavanja:

25.6.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.735 *