Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.47960/2303-7431.24.2020.82

INTERNET, MULTIMEDIJA I ULOŽEN TRUD PRI UČENJU ENGLESKOGA JEZIKA

Sunčana Tuksar ; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Moira Kostić Bobanović ; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli


Puni tekst: hrvatski pdf 290 Kb

str. 82-102

preuzimanja: 333

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 34 Kb

str. 103-103

preuzimanja: 120

citiraj


Sažetak

U današnjem globalno umreženom društvu engleski je jezik lingua franca koju osobito promiče internet. U izravnoj (face-to-face) nastavi, a naročito u nastavi preko interneta (online), mediji prenose informaciju, jezik i kulturu pa se multimedijska, odnosno multimodalna komunikacija ističe kao nužna pri poticanju kritičke vizualne pismenosti i učenju engleskoga jezika. To je tako jer suodnos slike i teksta posreduje na način koji osnažuje pojedinčevu samosvijest o znanju jezika i kulture te aktivira njegov trud i angažman pri učenju. S obzirom na rečeno, cilj je ovoga rada ispitati sljedeće: a) uložen trud pri učenju engleskoga jezika te b) odnos uložena truda u face-to-face i online nastavu preko medija. Ispitivanje je provedeno na Sveučilištu Jurja Dobrile u Puli tijekom 2019./2020. akademske godine u razdoblju obvezna ostajanja kod kuće zbog pandemije koronavirusa. Ovakva i slična istraživanja ubuduće će biti važna za prožimanje medijski reprezentiranih informacija kao i za proširenje ili nadomjestak face-to-face nastave u uobičajenim komunikacijskim uvjetima ili u uvjetima kada je online nastava jedina opcija.

Ključne riječi

engleski; multimedija; informacija i komunikacija; face-to-face; online; trud

Hrčak ID:

259489

URI

https://hrcak.srce.hr/259489

Datum izdavanja:

9.12.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.075 *