hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

ANALIZA SAVJETOVANJA S PREDSTAVNICIMA KORISNIKA USLUGA ŽELJEZNIČKOG PRIJEVOZA TERETA I PUTNIKA

Kristijan Solina
Ivica Škrtić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-3611-5999
Ivan Šimunec   ORCID icon orcid.org/0000-0003-0364-9916

Puni tekst: hrvatski, pdf (759 KB) str. 21-28 preuzimanja: 9* citiraj
APA 6th Edition
Solina, K., Škrtić, I. i Šimunec, I. (2020). ANALIZA SAVJETOVANJA S PREDSTAVNICIMA KORISNIKA USLUGA ŽELJEZNIČKOG PRIJEVOZA TERETA I PUTNIKA. Željeznice 21, 19 (1), 21-28. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/259495
MLA 8th Edition
Solina, Kristijan, et al. "ANALIZA SAVJETOVANJA S PREDSTAVNICIMA KORISNIKA USLUGA ŽELJEZNIČKOG PRIJEVOZA TERETA I PUTNIKA." Željeznice 21, vol. 19, br. 1, 2020, str. 21-28. https://hrcak.srce.hr/259495. Citirano 26.10.2021.
Chicago 17th Edition
Solina, Kristijan, Ivica Škrtić i Ivan Šimunec. "ANALIZA SAVJETOVANJA S PREDSTAVNICIMA KORISNIKA USLUGA ŽELJEZNIČKOG PRIJEVOZA TERETA I PUTNIKA." Željeznice 21 19, br. 1 (2020): 21-28. https://hrcak.srce.hr/259495
Harvard
Solina, K., Škrtić, I., i Šimunec, I. (2020). 'ANALIZA SAVJETOVANJA S PREDSTAVNICIMA KORISNIKA USLUGA ŽELJEZNIČKOG PRIJEVOZA TERETA I PUTNIKA', Željeznice 21, 19(1), str. 21-28. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/259495 (Datum pristupa: 26.10.2021.)
Vancouver
Solina K, Škrtić I, Šimunec I. ANALIZA SAVJETOVANJA S PREDSTAVNICIMA KORISNIKA USLUGA ŽELJEZNIČKOG PRIJEVOZA TERETA I PUTNIKA. Željeznice 21 [Internet]. 2020 [pristupljeno 26.10.2021.];19(1):21-28. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/259495
IEEE
K. Solina, I. Škrtić i I. Šimunec, "ANALIZA SAVJETOVANJA S PREDSTAVNICIMA KORISNIKA USLUGA ŽELJEZNIČKOG PRIJEVOZA TERETA I PUTNIKA", Željeznice 21, vol.19, br. 1, str. 21-28, 2020. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/259495. [Citirano: 26.10.2021.]

Sažetak
HAKOM kao nacionalno regulatorno tijelo na temelju zakonske
odredbe provodi redovito savjetovanje s predstavnicima korisnika
željezničkih usluga kako bi uzelo u obzir njihova stajališta o tržištu
željezničkih usluga. Na liberaliziranome tržištu željezničkoga teretnog
prijevoza zadovoljstvo korisnika prijevoza posebno dolazi do izražaja
zbog većega broja prijevoznika kojima cilj treba biti maksimalno
udovoljavanje korisnicima usluge. Redovito istraživanje zadovoljstva
korisnika uslugom željezničkoga prijevoza treba biti, kako putničkome
prijevozniku tako i svim teretnim prijevoznicima, jedan od najvažnijih
prodajnih i marketinških alata za postizanje zadovoljstva krajnjega
korisnika i povećanje tržišnog udjela samih prijevoznika.

Ključne riječi
željeznički prijevoznik; upravitelj infrastrukture; operator uslužnog objekta; teretni prijevoz; putnički prijevoz

Hrčak ID: 259495

URI
https://hrcak.srce.hr/259495

Posjeta: 21 *