Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

ANALIZA SAVJETOVANJA S PREDSTAVNICIMA KORISNIKA USLUGA ŽELJEZNIČKOG PRIJEVOZA TERETA I PUTNIKA

Kristijan Solina
Ivica Škrtić orcid id orcid.org/0000-0002-3611-5999
Ivan Šimunec orcid id orcid.org/0000-0003-0364-9916


Puni tekst: hrvatski pdf 759 Kb

str. 21-28

preuzimanja: 119

citiraj


Sažetak

HAKOM kao nacionalno regulatorno tijelo na temelju zakonske
odredbe provodi redovito savjetovanje s predstavnicima korisnika
željezničkih usluga kako bi uzelo u obzir njihova stajališta o tržištu
željezničkih usluga. Na liberaliziranome tržištu željezničkoga teretnog
prijevoza zadovoljstvo korisnika prijevoza posebno dolazi do izražaja
zbog većega broja prijevoznika kojima cilj treba biti maksimalno
udovoljavanje korisnicima usluge. Redovito istraživanje zadovoljstva
korisnika uslugom željezničkoga prijevoza treba biti, kako putničkome
prijevozniku tako i svim teretnim prijevoznicima, jedan od najvažnijih
prodajnih i marketinških alata za postizanje zadovoljstva krajnjega
korisnika i povećanje tržišnog udjela samih prijevoznika.

Ključne riječi

željeznički prijevoznik; upravitelj infrastrukture; operator uslužnog objekta; teretni prijevoz; putnički prijevoz

Hrčak ID:

259495

URI

https://hrcak.srce.hr/259495

Datum izdavanja:

9.3.2020.

Posjeta: 377 *