hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.18045/zbefri.2021.1.87

Primjena logističkog modela u analizi marketinških odnosa u turističkim agencijama

Katarina Borisavljević   ORCID icon orcid.org/0000-0002-1320-8156 ; University of Kragujevac, Faculty of Economics, Kragujevac, Serbia, Department of Management and Business Economics
Gordana Radosavljević ; University of Kragujevac, Faculty of Economics, Kragujevac, Serbia, Department of Management and Business Economics

Puni tekst: engleski, pdf (962 KB) str. 87-112 preuzimanja: 54* citiraj
APA 6th Edition
Borisavljević, K. i Radosavljević, G. (2021). Application of logistics model in analysing relationship marketing in travel agencies. Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci, 39 (1), 87-112. https://doi.org/10.18045/zbefri.2021.1.87
MLA 8th Edition
Borisavljević, Katarina i Gordana Radosavljević. "Application of logistics model in analysing relationship marketing in travel agencies." Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci, vol. 39, br. 1, 2021, str. 87-112. https://doi.org/10.18045/zbefri.2021.1.87. Citirano 07.12.2021.
Chicago 17th Edition
Borisavljević, Katarina i Gordana Radosavljević. "Application of logistics model in analysing relationship marketing in travel agencies." Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci 39, br. 1 (2021): 87-112. https://doi.org/10.18045/zbefri.2021.1.87
Harvard
Borisavljević, K., i Radosavljević, G. (2021). 'Application of logistics model in analysing relationship marketing in travel agencies', Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci, 39(1), str. 87-112. https://doi.org/10.18045/zbefri.2021.1.87
Vancouver
Borisavljević K, Radosavljević G. Application of logistics model in analysing relationship marketing in travel agencies. Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci [Internet]. 2021 [pristupljeno 07.12.2021.];39(1):87-112. https://doi.org/10.18045/zbefri.2021.1.87
IEEE
K. Borisavljević i G. Radosavljević, "Application of logistics model in analysing relationship marketing in travel agencies", Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci, vol.39, br. 1, str. 87-112, 2021. [Online]. https://doi.org/10.18045/zbefri.2021.1.87

Sažetak
Primjena koncepta relacijskog marketinga u turizmu podrazumijeva izgradnju kvalitetnih odnosa između svih sudionika u turističkom lancu ponude. Osobito je važna analiza pretpostavki za razvoj odnosa i njihov utjecaj na ukupnu uspješnost tvrtki u turizmu. S tim u vezi, predmet rada je istraživanje primjene marketinških odnosa u turističkim agencijama u Srbiji koji posluju na tradicionalan način i putem interneta, te identifikacija ključnih čimbenika lojalnosti korisnika turističkih usluga. Cilj ovog rada je istražiti utjecaj pretpostavki relacijskog marketinga (poput povjerenja, upravljanja pritužbama kupaca, ulaganja u interni marketing, primjene informacijske tehnologije u agencijama, poslovnog imidža i tradicije, kao i socio-demografskih karakteristika klijenata) na izbor putničke agencije preko koje će klijenti putovati. Doprinos rada je u primjeni logističkog modela u istraživanju relacijskog marketinga u agencijama. Važnost rada ogleda se u predlaganju učinkovitog modela primjene koncepta marketinških odnosa u cilju povećanja lojalnosti kupaca u turističkim agencijama.

Ključne riječi
relacijski marketing; turističke agencije; logistički model; lojalnost kupaca

Hrčak ID: 259592

URI
https://hrcak.srce.hr/259592

[engleski]

Posjeta: 110 *