hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.18045/zbefri.2021.1.199

Odnos između karakteristika korporativnog upravljanja i agencijskih troškova

Mahdi Salehi   ORCID icon orcid.org/0000-0003-2698-9817 ; Ferdowsi University of Mashhad, Mashhad, Iran
Mohammad Sadegh Adibian ; University of Mashhad, Mashhad, Iran.
Zakiyeh Sadatifar ; Accounting Imamreza International University of Mashhad, Mashhad, Iran.
Ehsan Khansalar ; Accounting, Kingston University London, London, the UK

Puni tekst: engleski, pdf (741 KB) str. 199-220 preuzimanja: 62* citiraj
APA 6th Edition
Salehi, M., Sadegh Adibian, M., Sadatifar, Z. i Khansalar, E. (2021). The relationship between corporate governance characteristics and agency costs. Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci, 39 (1), 199-220. https://doi.org/10.18045/zbefri.2021.1.199
MLA 8th Edition
Salehi, Mahdi, et al. "The relationship between corporate governance characteristics and agency costs." Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci, vol. 39, br. 1, 2021, str. 199-220. https://doi.org/10.18045/zbefri.2021.1.199. Citirano 17.10.2021.
Chicago 17th Edition
Salehi, Mahdi, Mohammad Sadegh Adibian, Zakiyeh Sadatifar i Ehsan Khansalar. "The relationship between corporate governance characteristics and agency costs." Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci 39, br. 1 (2021): 199-220. https://doi.org/10.18045/zbefri.2021.1.199
Harvard
Salehi, M., et al. (2021). 'The relationship between corporate governance characteristics and agency costs', Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci, 39(1), str. 199-220. https://doi.org/10.18045/zbefri.2021.1.199
Vancouver
Salehi M, Sadegh Adibian M, Sadatifar Z, Khansalar E. The relationship between corporate governance characteristics and agency costs. Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci [Internet]. 2021 [pristupljeno 17.10.2021.];39(1):199-220. https://doi.org/10.18045/zbefri.2021.1.199
IEEE
M. Salehi, M. Sadegh Adibian, Z. Sadatifar i E. Khansalar, "The relationship between corporate governance characteristics and agency costs", Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci, vol.39, br. 1, str. 199-220, 2021. [Online]. https://doi.org/10.18045/zbefri.2021.1.199

Sažetak
Cilj ove studije je procijeniti čimbenike koji doprinose agencijskim troškovima u Iranu. S tim u vezi, tijekom perioda 2010. - 2016. proučavano je 112 tvrtki. Budući da je model dinamičan i zavisna varijabla ima svojstvo zaostajanja, generalizirana metoda momenata koristi se za oslobađanje neovisnih varijabli i ometajuće komponente. Nalazi ukazuju na značajno zaostajanje zavisne varijable u sva tri modela. Prisutnost odbora za reviziju značajno utječe na pad agencijskih troškova u sva tri modela. Štoviše, rezultati sugeriraju da obiteljska poduzeća i državni dioničari sva tri modela nemaju značajan utjecaj na agencijske troškove. Podudaranje financijske poluge prisutno je u sva tri modela što uzrokuje pad agencijskih troškova. Kad se promatra imovina, veće tvrtke temeljene na tri modela imaju i više agencijskih troškova.

Ključne riječi
agencijski troškovi; dinamički panel; generalizirana metoda momenata; faktorska analiza i odbor za reviziju

Hrčak ID: 259601

URI
https://hrcak.srce.hr/259601

[engleski]

Posjeta: 129 *