Skoči na glavni sadržaj

Ostalo

Uloga korištenja alata za vizualizaciju na razumijevanje algoritama sortiranja u online nastavi

Monika Mladenović orcid id orcid.org/0000-0002-5330-605X ; University of Split, Faculty of Science
Lucija Udiljak ; University of Split, Faculty of Science
Ivica Boljat orcid id orcid.org/0000-0002-9410-418X ; University of Split, Faculty of Science


Puni tekst: engleski Article2_V5_No1 1 Kb

str. 10-19

preuzimanja: 129

citiraj


Sažetak

Učenje i poučavanje algoritama sortiranja je vrlo zahtjevno kako za učitelja tako i za učenike. Problem može biti još veći kada se nastava u cijelosti provodi u online okruženju što je bio slučaj u Republici Hrvatskoj od sredine ožujka do kraja školske godine 2019/20 zbog COVID-19 pandemije. Korištenje alata za vizualizaciju može pomoći u spuštanju razine apstrakcije pri poučavanju složenih koncepata kako bi učenici lakše razumjeli rad algoritama. U svrhu ispitivanja utjecaja korištenja alata za vizualizaciju tijekom online nastave provedeno je istraživanje u travnju i svibnju 2020. godine u dva treća razreda (n=52) jedne Prirodoslovno-matematičke gimnazije. U eksperimentalnoj grupi koristili smo alate za vizualizaciju VisuAlgo i Python Tutor za poučavanje algoritama sortiranja i implementaciju istih u Pythonu. Osim toga su ispitani i stavovi učenika o aktualnom provođenju online nastave U ovom radu su opisani provedba i rezultati navedenog istraživanja.

Ključne riječi

Hrčak ID:

260635

URI

https://hrcak.srce.hr/260635

Datum izdavanja:

18.6.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 637 *