Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

RAD PO POSTAJAMA

Melita Barišić ; Učiteljski fakultet Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku, Hrvatska
Jasna Kretić Majer ; Učiteljski fakultet Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 973 Kb

str. 111-116

preuzimanja: 1.392

citiraj


Sažetak

Učitelji u suvremenoj školi pomažu učenicima ovladati znanjima i vještinama u nastavi pojedinih predmeta. Žele novim strategijama poučavanja pomoći učenicima u usvajanju novih životnih vještina.
Uočili smo veću motiviranost učenika za nastavu kad su sadržaji vezani uz životno iskustvo.
Ovdje dajemo prikaz jednog od alternativnih oblika rada – rada po postajama (Lernen an Stationen) u koji su integrirane teme iz izborne nastave njemačkoga jezika i pedagoške radionice uz timski rad učitelja.
Tema je dvosata – Briga za zdravlje i uljudno ponašanje, 8. razred, 5. god. učenja njemačkoga jezika: 1. A lekcija, Meine Omi ist echt Spitze.

Ključne riječi

njemački jezik; pedagoška radionica; rad po postajama

Hrčak ID:

24073

URI

https://hrcak.srce.hr/24073

Datum izdavanja:

12.5.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.430 *