APA 6th Edition Rendulić, V. (1991). UTJECAJ HRAPAVOSTI STIJENKI JAMSKOG VJETRENOG PROVODNIKA NA VELIČINU HIDRAULIČKOG KOEFICIJENTA TRENJA. Rudarsko-geološko-naftni zbornik, 3 (1), 45-49. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/24733
MLA 8th Edition Rendulić, Vladimir. "UTJECAJ HRAPAVOSTI STIJENKI JAMSKOG VJETRENOG PROVODNIKA NA VELIČINU HIDRAULIČKOG KOEFICIJENTA TRENJA." Rudarsko-geološko-naftni zbornik, vol. 3, br. 1, 1991, str. 45-49. https://hrcak.srce.hr/24733. Citirano 25.01.2021.
Chicago 17th Edition Rendulić, Vladimir. "UTJECAJ HRAPAVOSTI STIJENKI JAMSKOG VJETRENOG PROVODNIKA NA VELIČINU HIDRAULIČKOG KOEFICIJENTA TRENJA." Rudarsko-geološko-naftni zbornik 3, br. 1 (1991): 45-49. https://hrcak.srce.hr/24733
Harvard Rendulić, V. (1991). 'UTJECAJ HRAPAVOSTI STIJENKI JAMSKOG VJETRENOG PROVODNIKA NA VELIČINU HIDRAULIČKOG KOEFICIJENTA TRENJA', Rudarsko-geološko-naftni zbornik, 3(1), str. 45-49. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/24733 (Datum pristupa: 25.01.2021.)
Vancouver Rendulić V. UTJECAJ HRAPAVOSTI STIJENKI JAMSKOG VJETRENOG PROVODNIKA NA VELIČINU HIDRAULIČKOG KOEFICIJENTA TRENJA. Rudarsko-geološko-naftni zbornik [Internet]. 1991 [pristupljeno 25.01.2021.];3(1):45-49. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/24733
IEEE V. Rendulić, "UTJECAJ HRAPAVOSTI STIJENKI JAMSKOG VJETRENOG PROVODNIKA NA VELIČINU HIDRAULIČKOG KOEFICIJENTA TRENJA", Rudarsko-geološko-naftni zbornik, vol.3, br. 1, str. 45-49, 1991. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/24733. [Citirano: 25.01.2021.]
Sažetak The studies of turbulent flows in round pipes resulted in many hydraulic formulas up to these days, which can also serve in projecting to calculate the resistance to the air flow in underground openings. The report discusses the way of establishing the hydraulic friction factor of untimbered underground workings when the value of equivalent roughness is obtained by measuring the ventilation parameters in a similar working of some other mine. A double reticular nomogram has been constructed for the fast determination of friction coefficient from the known roughness of an underground working.