hrcak mascot   Srce   HID

Crkva u svijetu : Crkva u svijetu, Vol.40 No.3 Rujan 2005.

Izvorni znanstveni članak

SADRŽAJNI ASPEKTI DIDAKTIKE ŠKOLSKOG VJERONAUKA

Jadranka Garmaz ; Katolički bogoslovni fakultet, Sveučilište u Splitu

Puni tekst: hrvatski, pdf (128 KB) str. 279-302 preuzimanja: 2.396* citiraj
APA 6th Edition
Garmaz, J. (2005). SADRŽAJNI ASPEKTI DIDAKTIKE ŠKOLSKOG VJERONAUKA. Crkva u svijetu, 40 (3), 279-302. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/25061
MLA 8th Edition
Garmaz, Jadranka. "SADRŽAJNI ASPEKTI DIDAKTIKE ŠKOLSKOG VJERONAUKA." Crkva u svijetu, vol. 40, br. 3, 2005, str. 279-302. https://hrcak.srce.hr/25061. Citirano 20.11.2018.
Chicago 17th Edition
Garmaz, Jadranka. "SADRŽAJNI ASPEKTI DIDAKTIKE ŠKOLSKOG VJERONAUKA." Crkva u svijetu 40, br. 3 (2005): 279-302. https://hrcak.srce.hr/25061
Harvard
Garmaz, J. (2005). 'SADRŽAJNI ASPEKTI DIDAKTIKE ŠKOLSKOG VJERONAUKA', Crkva u svijetu, 40(3), str. 279-302. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/25061 (Datum pristupa: 20.11.2018.)
Vancouver
Garmaz J. SADRŽAJNI ASPEKTI DIDAKTIKE ŠKOLSKOG VJERONAUKA. Crkva u svijetu [Internet]. 2005 [pristupljeno 20.11.2018.];40(3):279-302. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/25061
IEEE
J. Garmaz, "SADRŽAJNI ASPEKTI DIDAKTIKE ŠKOLSKOG VJERONAUKA", Crkva u svijetu, vol.40, br. 3, str. 279-302, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/25061. [Citirano: 20.11.2018.]

Sažetak
Didaktika se bavi istraživanjem dinamike poucavanja/
ucenja u svrhu izgradnje teorija i umijeca planiranja, provedbe
i vrednovanja ciljanih procesa poucavanja/ucenja sukladno
subjektu, predmetu i situaciji. Za razliku od opce didaktike,
didaktika školskog vjeronauka znanstvena je refleksija ucenja
i poucavanja vjeronauka u školi ili teorija prakse vjeronaucne
nastave. Kao predmetna didaktika ona je u prvom redu upucena
na sadržaj vjeronauka kao školskog predmeta u interakciji s
antropološko-personalnim, društveno-kulturnim i institucionalnostrukturalnim
uvjetima u kojima se odvija nastava vjeronauka.
Zato ona promišlja, analizira i planira religijsko-pedagoške procese
ucenja/poucavanja u okviru školskog vjeronauka. Njezina zadaca
je progovoriti o povijesnom kontekstu i utemeljenju vjeronauka u
školi, didakticko–metodickim varijablama i personalnim uvjetima
nastave vjeronauka u školi kao i svim drugim unutarnjim i
vanjskim elementima vjeronaucnoga nastavnog procesa.

Ključne riječi
didaktika; školski vjeronauk; ucenje/ poucavanje vjere; predmetna-; religijska-; i kurikulumska didaktika; odgojno-obrazovni ciljevi

Hrčak ID: 25061

URI
https://hrcak.srce.hr/25061

[engleski]

Posjeta: 2.940 *