hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

DIFFICULTIES IN LEARNING (research results)

Siniša Brlas ; Industrijsko-obrtnička škola, Virovitica, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (212 KB) str. 61-68 preuzimanja: 4.720* citiraj
APA 6th Edition
Brlas, S. (2005). POTEŠKOĆE U UČENJU I SAVLADAVANJU NASTAVNOG GRADIVA (REZULTATI ISTRAŽIVANJA). Život i škola, LI (14), 61-68. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/25110
MLA 8th Edition
Brlas, Siniša. "POTEŠKOĆE U UČENJU I SAVLADAVANJU NASTAVNOG GRADIVA (REZULTATI ISTRAŽIVANJA)." Život i škola, vol. LI, br. 14, 2005, str. 61-68. https://hrcak.srce.hr/25110. Citirano 09.12.2021.
Chicago 17th Edition
Brlas, Siniša. "POTEŠKOĆE U UČENJU I SAVLADAVANJU NASTAVNOG GRADIVA (REZULTATI ISTRAŽIVANJA)." Život i škola LI, br. 14 (2005): 61-68. https://hrcak.srce.hr/25110
Harvard
Brlas, S. (2005). 'POTEŠKOĆE U UČENJU I SAVLADAVANJU NASTAVNOG GRADIVA (REZULTATI ISTRAŽIVANJA)', Život i škola, LI(14), str. 61-68. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/25110 (Datum pristupa: 09.12.2021.)
Vancouver
Brlas S. POTEŠKOĆE U UČENJU I SAVLADAVANJU NASTAVNOG GRADIVA (REZULTATI ISTRAŽIVANJA). Život i škola [Internet]. 2005 [pristupljeno 09.12.2021.];LI(14):61-68. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/25110
IEEE
S. Brlas, "POTEŠKOĆE U UČENJU I SAVLADAVANJU NASTAVNOG GRADIVA (REZULTATI ISTRAŽIVANJA)", Život i škola, vol.LI, br. 14, str. 61-68, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/25110. [Citirano: 09.12.2021.]

Sažetak
The learning process is a prerequisite for survival and quality living in the world around us. However, learning techniques should also be learnt. How can we learn to learn is a question that is often neglected. It appears to be necessary to complement the
understanding of teaching skills with the understanding of the nature of learning, so as to reduce the difficulties students have in the learning process, and prepare them for life-long learning.

Ključne riječi
learning; learning techniques; teaching material

Hrčak ID: 25110

URI
https://hrcak.srce.hr/25110

[hrvatski]

Posjeta: 5.977 *