hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

SUVREMENI OBLIK POUČAVANJA KVIZ – TKO ŽELI DOBITI PETICU

Anita Šojat ; Osnovna škola Ljudevita Gaja, Osijek, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (567 KB) str. 95-106 preuzimanja: 17.733* citiraj
APA 6th Edition
Šojat, A. (2005). SUVREMENI OBLIK POUČAVANJA KVIZ – TKO ŽELI DOBITI PETICU. Život i škola, LI (14), 95-106. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/25118
MLA 8th Edition
Šojat, Anita. "SUVREMENI OBLIK POUČAVANJA KVIZ – TKO ŽELI DOBITI PETICU." Život i škola, vol. LI, br. 14, 2005, str. 95-106. https://hrcak.srce.hr/25118. Citirano 01.12.2021.
Chicago 17th Edition
Šojat, Anita. "SUVREMENI OBLIK POUČAVANJA KVIZ – TKO ŽELI DOBITI PETICU." Život i škola LI, br. 14 (2005): 95-106. https://hrcak.srce.hr/25118
Harvard
Šojat, A. (2005). 'SUVREMENI OBLIK POUČAVANJA KVIZ – TKO ŽELI DOBITI PETICU', Život i škola, LI(14), str. 95-106. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/25118 (Datum pristupa: 01.12.2021.)
Vancouver
Šojat A. SUVREMENI OBLIK POUČAVANJA KVIZ – TKO ŽELI DOBITI PETICU. Život i škola [Internet]. 2005 [pristupljeno 01.12.2021.];LI(14):95-106. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/25118
IEEE
A. Šojat, "SUVREMENI OBLIK POUČAVANJA KVIZ – TKO ŽELI DOBITI PETICU", Život i škola, vol.LI, br. 14, str. 95-106, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/25118. [Citirano: 01.12.2021.]

Sažetak
Kviz «Tko želi dobiti peticu» suvremeni je oblik poučavanja kojim se provodi učenje kroz igru i iskustveno učenje. Pokazuje kako se gradivo jezika, medijske kulture, lektire, jezičnog izražavanja i književnosti može usustaviti produktivnim prestrukturiranjem i usvajati na djeci zanimljiv i neformalan način. U pripremi kviza dobro je posvetiti veliku pozornost pitanjima koja trebaju biti zanimljiva, zahtjevna i osobita. Kviz razvija učeničku pozornost i usredotočenost, sposobnost slušanja, učeničku samostalnost i jača samopouzdanje i
sigurnost.

Ključne riječi
suvremeni oblik poučavanja; kviz; produktivno prestrukturiranje; učenje kroz igru; pitanja

Hrčak ID: 25118

URI
https://hrcak.srce.hr/25118

[engleski]

Posjeta: 19.069 *