hrcak mascot   Srce   HID

Review article

SVRHA DOMAĆIH ZADAĆA U OSNOVNOJ ŠKOLI

Stjepan Sokol ; Osnovna škola "Vijenac", Osijek, Hrvatska

Fulltext: croatian, pdf (240 KB) pages 106-117 downloads: 6.132* cite
APA 6th Edition
Sokol, S. (2005). SVRHA DOMAĆIH ZADAĆA U OSNOVNOJ ŠKOLI. Život i škola, LI (13), 106-117. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/25276
MLA 8th Edition
Sokol, Stjepan. "SVRHA DOMAĆIH ZADAĆA U OSNOVNOJ ŠKOLI." Život i škola, vol. LI, no. 13, 2005, pp. 106-117. https://hrcak.srce.hr/25276. Accessed 13 May 2021.
Chicago 17th Edition
Sokol, Stjepan. "SVRHA DOMAĆIH ZADAĆA U OSNOVNOJ ŠKOLI." Život i škola LI, no. 13 (2005): 106-117. https://hrcak.srce.hr/25276
Harvard
Sokol, S. (2005). 'SVRHA DOMAĆIH ZADAĆA U OSNOVNOJ ŠKOLI', Život i škola, LI(13), pp. 106-117. Available at: https://hrcak.srce.hr/25276 (Accessed 13 May 2021)
Vancouver
Sokol S. SVRHA DOMAĆIH ZADAĆA U OSNOVNOJ ŠKOLI. Život i škola [Internet]. 2005 [cited 2021 May 13];LI(13):106-117. Available from: https://hrcak.srce.hr/25276
IEEE
S. Sokol, "SVRHA DOMAĆIH ZADAĆA U OSNOVNOJ ŠKOLI", Život i škola, vol.LI, no. 13, pp. 106-117, 2005. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/25276. [Accessed: 13 May 2021]

Abstracts
U posljednjih nekoliko godina u hrvatskom školstvu, posebice u području osnovnoškolskoga odgoja i obrazovanja, vrlo su izražena nastojanja za rasterećivanjem učenika od suvišnih programskih sadržaja. Nas je osobito zaintrigiralo pitanje domaćih zadaća, odnosno njihove svrhe. Stoga smo o svrhovitosti domaće zadaće, vremenu potrebnom za njezino rješavanje, o njezinoj kompleksnosti, odnosu spram domaće zadaće i prijedlozima u svezi s domaćom
zadaćom proveli istraživanje anketnim upitnikom roditelja, učenika i 24 učitelja. Analizom iskazanih stajališta najznačajnija podudarnost mišljenja je u tvrdnji da, ako se već zadaje domaća zadaća, zadatci ne bi trebali biti jednake težine za sve učenike te da je zadavanje
domaće zadaće najviše potrebno radi utvrđivanja nastavnih sadržaja.

Hrčak ID: 25276

URI
https://hrcak.srce.hr/25276

[english]

Visits: 7.263 *