hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

STRUKTURNE PROMJENE U MALOPRODAJI REPUBLIKE HRVATSKE - Razvojno repozicioniranje, posljedice i očekivanja -

Ivan-Damir Anić
Mustafa Nušinović

Puni tekst: engleski, pdf (498 KB) str. 225-248 preuzimanja: 1.451* citiraj
APA 6th Edition
Anić, I. i Nušinović, M. (2003). STRUCTURAL CHANGES IN THE RETAILING SECTOR - Development Repositioning, Consequences and Expectations - - THE CASE OF CROATIA -. Ekonomski pregled, 54 (3-4), 225-248. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/25431
MLA 8th Edition
Anić, Ivan-Damir i Mustafa Nušinović. "STRUCTURAL CHANGES IN THE RETAILING SECTOR - Development Repositioning, Consequences and Expectations - - THE CASE OF CROATIA -." Ekonomski pregled, vol. 54, br. 3-4, 2003, str. 225-248. https://hrcak.srce.hr/25431. Citirano 07.04.2020.
Chicago 17th Edition
Anić, Ivan-Damir i Mustafa Nušinović. "STRUCTURAL CHANGES IN THE RETAILING SECTOR - Development Repositioning, Consequences and Expectations - - THE CASE OF CROATIA -." Ekonomski pregled 54, br. 3-4 (2003): 225-248. https://hrcak.srce.hr/25431
Harvard
Anić, I., i Nušinović, M. (2003). 'STRUCTURAL CHANGES IN THE RETAILING SECTOR - Development Repositioning, Consequences and Expectations - - THE CASE OF CROATIA -', Ekonomski pregled, 54(3-4), str. 225-248. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/25431 (Datum pristupa: 07.04.2020.)
Vancouver
Anić I, Nušinović M. STRUCTURAL CHANGES IN THE RETAILING SECTOR - Development Repositioning, Consequences and Expectations - - THE CASE OF CROATIA -. Ekonomski pregled [Internet]. 2003 [pristupljeno 07.04.2020.];54(3-4):225-248. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/25431
IEEE
I. Anić i M. Nušinović, "STRUCTURAL CHANGES IN THE RETAILING SECTOR - Development Repositioning, Consequences and Expectations - - THE CASE OF CROATIA -", Ekonomski pregled, vol.54, br. 3-4, str. 225-248, 2003. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/25431. [Citirano: 07.04.2020.]

Sažetak
Autori u radu analiziraju strukturne promjene u hrvatskoj maloprodaji u razdoblju od godine 1998. do 2001. Iako su opći trendovi više ili manje poznati, ostaje pitanje učinkovitosti
i brzine promjena. Autori su se u ovome radu koristili komparativnom analizom statističkih podataka kao osnovicom za izračunavanje različitih indikatora, relativnih pokazatelja, indeksa i koeficijenata korelacije. Zaključci potvrđuju hipotezu da hrvatsku maloprodaju karakteriziraju brze strukturne promjene i rast učinkovitosti. Te promjene stvaraju novu strukturu koja se približava
razvijenim zemljama EU. Rezultati istraživanja imaju važne implikacije za strategiju razvitka maloprodaje, koja bi morala uzeti u obzir koristi i troškove procesa razvitka maloprodaje. U tome valja ustrajati na kvaliteti menadžmenta, na obrazovanju, na organizaciji i na informacijskom sustavu. Partnerstvo s proizvođačima glavna je pretpostavka za stvaranje učinkovitog lanca dodane vrijednosti i za smanjenje poslovnog rizika.

Hrčak ID: 25431

URI
https://hrcak.srce.hr/25431

[engleski]

Posjeta: 1.784 *