APA 6th Edition Hranjec, S. (2004). RAZINE DIVERGENCIJE IZMEĐU MODERNOSTI I POUKE U DJEČJOJ KNJIŽEVNOSTI. Život i škola, L (12), 7-15. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/25472
MLA 8th Edition Hranjec, Stjepan. "RAZINE DIVERGENCIJE IZMEĐU MODERNOSTI I POUKE U DJEČJOJ KNJIŽEVNOSTI." Život i škola, vol. L, br. 12, 2004, str. 7-15. https://hrcak.srce.hr/25472. Citirano 11.04.2021.
Chicago 17th Edition Hranjec, Stjepan. "RAZINE DIVERGENCIJE IZMEĐU MODERNOSTI I POUKE U DJEČJOJ KNJIŽEVNOSTI." Život i škola L, br. 12 (2004): 7-15. https://hrcak.srce.hr/25472
Harvard Hranjec, S. (2004). 'RAZINE DIVERGENCIJE IZMEĐU MODERNOSTI I POUKE U DJEČJOJ KNJIŽEVNOSTI', Život i škola, L(12), str. 7-15. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/25472 (Datum pristupa: 11.04.2021.)
Vancouver Hranjec S. RAZINE DIVERGENCIJE IZMEĐU MODERNOSTI I POUKE U DJEČJOJ KNJIŽEVNOSTI. Život i škola [Internet]. 2004 [pristupljeno 11.04.2021.];L(12):7-15. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/25472
IEEE S. Hranjec, "RAZINE DIVERGENCIJE IZMEĐU MODERNOSTI I POUKE U DJEČJOJ KNJIŽEVNOSTI", Život i škola, vol.L, br. 12, str. 7-15, 2004. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/25472. [Citirano: 11.04.2021.]
Sažetak U radu se razmatra odnos modernističkih zamišljaja i pouke u dječjoj književnosti. Odnos se postavlja u književnopovijesne i stilske relacije. Prvi se oprimjeruje djelom Ivane Brlić Mažuranić, Mate Lovraka te Ivana Kušana, Milivoja Matošeca i Grigora Viteza, a drugi se iskazuje u pet hijerarhijski usustavljenih razina: kroz eksplicitnu autorovu pouku, kroz lik u djelu, tematski izbor, kroz organizaciju fabule i kroz sukladnost stilske igre i pouke, što je
najveći stupanj sklada, a najmanje divergentno; pravi je primjer pjesništvo Zvonimira Baloga.