Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

POTEŠKOĆE U NASTAVI SVIRANJA NA UČITELJSKOM STUDIJU

Lidija Šenk ; Visoka učiteljska škola u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Gordana Ercegovac Jagnjić ; Visoka učiteljska škola u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 99 Kb

str. 116-124

preuzimanja: 3.122

citiraj


Sažetak

U višegodišnjem radu sa studentima koji se pripremaju za zvanje učitelja, nailazimo na cijeli niz poteškoća u realizaciji nastave kolegija Sviranje. Zašto učitelj treba pjevati, svladati vještinu sviranja, znati čitati notne znakove? Zašto razredbenim postupkom nisu provjerene glazbene sposobnosti ako o njima ovisi uspješnost studiranja? Zašto glazbeni sadržaji iziskuju toliko mnogo vremena potrebnoga za njihovo usvajanje i uvježbavanje? Ovo su samo neka od pitanja studenata na početku studija, a tijesno su povezana sa njihovim
glazbenim predznanjem, kao i stavovima o mjestu i važnosti glazbene kulture kako u odgojno-obrazovnoj strukturi osnovne škole, tako i životu suvremenoga čovjeka. Kako bismo pojasnile probleme i poteškoće na koje nailaze studenti i nastavnici u zajedničkom radu tijekom glazbene naobrazbe na učiteljskom studiju, pokušale smo se osvrnuti na one najizraženije i "najvažnije".

Ključne riječi

Hrčak ID:

25512

URI

https://hrcak.srce.hr/25512

Datum izdavanja:

6.12.2004.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.216 *