Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Čimbenici utjecaja na izbor maloprodajnih oblika

Vesna Brčić-Stipčević
Sanda Renko


Puni tekst: hrvatski pdf 886 Kb

str. 387-401

preuzimanja: 4.060

citiraj


Sažetak

Sve brži životni tempo, sve manje raspoloživog vremena, veća diversifikacija u potrošačkim potrebama, uz sve veća ulaganja u informatizaciju i razvoj tehnologije imali su jak utjecaj i u sektoru maloprodaje. Pored postojeće, još uvijek najviše zastupljene prodaje putem prodavaonica, na značenju sve više dobiva i prodaja izvan prodajnih objekata. Taj novi trend u maloprodaji potaknuo je autorice ovog rada na istraživanje o stavu hrvatskih potrošača glede novih oblika prodaje, odnosno redoslijeda kriterija koje potrošači smatraju najvažnijima prilikom kupovine izvan prodavaonica. Istraživanjem su obuhvaćene županije Zagreb i okolica i Osječko-baranjska županija gdje se kroz uzorak od 200 ispitanika – studenata Ekonomskog fakulteta u Zagrebu i Osijeku nastojalo ustanoviti što utječe na hrvatskog potrošača prilikom donošenja odluke o kupovini kod obje vrste maloprodaje. Rezultati istraživanja pokazuju da iako je riječ o vrsti maloprodaje koja je u fazi uvođenja na hrvatsko tržište, kriterije kod različitih oblika maloprodaje izvan prodavaonica potrošači rangiraju sukladno osnovnim prednostima pojedinih oblika maloprodaje izvan prodavaonica.

Ključne riječi

Maloprodaja izvan prodavaonica; maloprodaja u prodavaonicama

Hrčak ID:

26142

URI

https://hrcak.srce.hr/26142

Datum izdavanja:

1.12.2007.

Posjeta: 5.997 *