hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Komunikacija imagea zemlje putem web stranica

Đurđana Ozretić Došen
Jozo Previšić
Vatroslav Škare

Puni tekst: hrvatski, pdf (285 KB) str. 149-162 preuzimanja: 1.532* citiraj
APA 6th Edition
Ozretić Došen, Đ., Previšić, J. i Škare, V. (2003). Komunikacija imagea zemlje putem web stranica. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 1 (1), 149-162. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/26180
MLA 8th Edition
Ozretić Došen, Đurđana, et al. "Komunikacija imagea zemlje putem web stranica." Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, vol. 1, br. 1, 2003, str. 149-162. https://hrcak.srce.hr/26180. Citirano 06.12.2019.
Chicago 17th Edition
Ozretić Došen, Đurđana, Jozo Previšić i Vatroslav Škare. "Komunikacija imagea zemlje putem web stranica." Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu 1, br. 1 (2003): 149-162. https://hrcak.srce.hr/26180
Harvard
Ozretić Došen, Đ., Previšić, J., i Škare, V. (2003). 'Komunikacija imagea zemlje putem web stranica', Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 1(1), str. 149-162. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/26180 (Datum pristupa: 06.12.2019.)
Vancouver
Ozretić Došen Đ, Previšić J, Škare V. Komunikacija imagea zemlje putem web stranica. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu [Internet]. 2003 [pristupljeno 06.12.2019.];1(1):149-162. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/26180
IEEE
Đ. Ozretić Došen, J. Previšić i V. Škare, "Komunikacija imagea zemlje putem web stranica", Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, vol.1, br. 1, str. 149-162, 2003. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/26180. [Citirano: 06.12.2019.]

Sažetak
Image zemlje, kao potencijalni izvor konkurentske prednosti u međunarodnom
poslovanju, u fokusu je istraživanja međunarodnog marketinga već tri desetljeća. Izvrsnost
proizvoda i/ili ekspertna znanja iz pojedinog područja često su elementi po kojima neke zemlje
postaju poznate, čime im rastu ugled i potencijal uključivanja u međunarodno poslovanje. U
okolnostima kada ne postoje prethodna znanja i iskustva s proizvodima i/ili uslugama iz neke
zemlje ili su ona ograničena, njezin se image oblikuje temeljem drugih raspoloživih informacija,
među koje su uključene i one o razini ekonomskog, kulturnog, političkog i društvenog razvoja, o
njezinim ljudima, povijesti, tradiciji i sl. Komunikacija željenog imagea predstavlja zahtjevan
zadatak. Komunikacijsku strategiju treba oblikovati primjenom većeg broja medija istodobno i
koordinirano, u cilju postizanja boljeg učinka. Uloga Interneta u komunikaciji imagea zemlje
raste, a važnost web stranica državnih tijela, javnih institucija i organizacija u tom je procesu sve
istaknutija. Preduvjet dobre komunikacije je kvaliteta web stranica. U radu se pojašnjava koncept
imagea zemlje, opisuju čimbenici bitni za komunikaciju imagea zemlje, ukazuje se na
ulogu državnih tijela, institucija i organizacija u izgradnji i održavanju imagea zemlje i na
mogućnosti njegova komuniciranja putem Interneta. Kvaliteta web stranica hrvatskih državnih
tijela, institucija i organizacija analizirana je u 4 primjera.

Ključne riječi
Image zemlje; marketinška komunikacija; Internet; web stranice

Hrčak ID: 26180

URI
https://hrcak.srce.hr/26180

Posjeta: 2.194 *