Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Komunikacija imagea zemlje putem web stranica

Đurđana Ozretić Došen
Jozo Previšić
Vatroslav Škare


Puni tekst: hrvatski pdf 285 Kb

str. 149-162

preuzimanja: 1.915

citiraj


Sažetak

Image zemlje, kao potencijalni izvor konkurentske prednosti u međunarodnom
poslovanju, u fokusu je istraživanja međunarodnog marketinga već tri desetljeća. Izvrsnost
proizvoda i/ili ekspertna znanja iz pojedinog područja često su elementi po kojima neke zemlje
postaju poznate, čime im rastu ugled i potencijal uključivanja u međunarodno poslovanje. U
okolnostima kada ne postoje prethodna znanja i iskustva s proizvodima i/ili uslugama iz neke
zemlje ili su ona ograničena, njezin se image oblikuje temeljem drugih raspoloživih informacija,
među koje su uključene i one o razini ekonomskog, kulturnog, političkog i društvenog razvoja, o
njezinim ljudima, povijesti, tradiciji i sl. Komunikacija željenog imagea predstavlja zahtjevan
zadatak. Komunikacijsku strategiju treba oblikovati primjenom većeg broja medija istodobno i
koordinirano, u cilju postizanja boljeg učinka. Uloga Interneta u komunikaciji imagea zemlje
raste, a važnost web stranica državnih tijela, javnih institucija i organizacija u tom je procesu sve
istaknutija. Preduvjet dobre komunikacije je kvaliteta web stranica. U radu se pojašnjava koncept
imagea zemlje, opisuju čimbenici bitni za komunikaciju imagea zemlje, ukazuje se na
ulogu državnih tijela, institucija i organizacija u izgradnji i održavanju imagea zemlje i na
mogućnosti njegova komuniciranja putem Interneta. Kvaliteta web stranica hrvatskih državnih
tijela, institucija i organizacija analizirana je u 4 primjera.

Ključne riječi

Image zemlje; marketinška komunikacija; Internet; web stranice

Hrčak ID:

26180

URI

https://hrcak.srce.hr/26180

Datum izdavanja:

1.12.2003.

Posjeta: 3.047 *