hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Može li se konkurentnost hrvatskih maloprodavača temeljiti na izvornim hrvatskim proizvodima?

Vesna Brčić-Stipčević
Sanda Renko

Puni tekst: hrvatski, pdf (229 KB) str. 163-175 preuzimanja: 1.556* citiraj
APA 6th Edition
Brčić-Stipčević, V. i Renko, S. (2003). Može li se konkurentnost hrvatskih maloprodavača temeljiti na izvornim hrvatskim proizvodima?. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 1 (1), 163-175. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/26181
MLA 8th Edition
Brčić-Stipčević, Vesna i Sanda Renko. "Može li se konkurentnost hrvatskih maloprodavača temeljiti na izvornim hrvatskim proizvodima?." Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, vol. 1, br. 1, 2003, str. 163-175. https://hrcak.srce.hr/26181. Citirano 19.01.2020.
Chicago 17th Edition
Brčić-Stipčević, Vesna i Sanda Renko. "Može li se konkurentnost hrvatskih maloprodavača temeljiti na izvornim hrvatskim proizvodima?." Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu 1, br. 1 (2003): 163-175. https://hrcak.srce.hr/26181
Harvard
Brčić-Stipčević, V., i Renko, S. (2003). 'Može li se konkurentnost hrvatskih maloprodavača temeljiti na izvornim hrvatskim proizvodima?', Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 1(1), str. 163-175. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/26181 (Datum pristupa: 19.01.2020.)
Vancouver
Brčić-Stipčević V, Renko S. Može li se konkurentnost hrvatskih maloprodavača temeljiti na izvornim hrvatskim proizvodima?. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu [Internet]. 2003 [pristupljeno 19.01.2020.];1(1):163-175. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/26181
IEEE
V. Brčić-Stipčević i S. Renko, "Može li se konkurentnost hrvatskih maloprodavača temeljiti na izvornim hrvatskim proizvodima?", Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, vol.1, br. 1, str. 163-175, 2003. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/26181. [Citirano: 19.01.2020.]

Sažetak
Republika Hrvatska postala je dio svjetskog tržišta i multinacionalni
maloprodajni lanci s ponudom širokog spektra prehrambenih proizvoda iz različitih zemalja
postupno preuzimaju dio hrvatskih potrošača. Hrvatska maloprodajna poduzeća moraju
stoga pronaći način kako konkurirati u novonastalim tržišnim uvjetima. Autorice ovoga
rada analiziraju ulogu asortimana u postizanju konkurentske prednosti hrvatskih maloprodajnih
poduzeća stavljajući naglasak na značenje podrijetla prehrambenih proizvoda koji se
pojavljuju na policama prodavaonica. Rezultati istraživanja provedenog na reprezentativnom
uzorku stanovništva Republike Hrvatske pokazali su da su hrvatski potrošači upoznati
s prednostima i nedostacima genetski modificirane hrane i žele da im se osigura njihovo
temeljno pravo na izbor i hranu (jer ona predstavlja jednu od primarnih ljudskih potreba)
koja ne ugrožava njihovo zdravlje.

Ključne riječi
Maloprodaja; GMF (genetically modified food = genetski modificirana hrana); konkurentnost

Hrčak ID: 26181

URI
https://hrcak.srce.hr/26181

Posjeta: 2.032 *