Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Mediji, identitet i spol: tragom feminističkih teorija i metodologija o medijima i novinarstvu

Zala Volčić ; Post Doctoral Fellow, Centre for Critical and Cultural Studies,


Puni tekst: engleski pdf 189 Kb

str. 5-20

preuzimanja: 5.644

citiraj


Sažetak

Cilj ovog članka je prikazati neke opće teorijske i metodologijske pristupe novinarstvu
i medijima iz feminističke perspektive. Istraživačka pitanja koja postavljaju
feministički medijski teoretičari odnose se ne samo na ključna pitanja prezentacije,
već i na šire propitivanje uloge žene u medijskoj industriji, žene kao
proizvođače i žene kao publiku, istražujući razmišljanja žena o vlastitoj situaciji u
odnosu na medijski prostor. U okviru studije slučaja istražuje se postoje li spolne
razlike u općoj percepciji u jednim malim australskim novinama – rade li žene novinari
drugačije od muškaraca novinara. Kvalitativnom metodom (promatranje,
intervjui) pokušava se odgovoriti na pitanje jesu li vidljive razlike u radu ženskih i
muških novinara u tim australskim novinama, drugim riječima, jesu li se australske
novinarke podredile tradicionalnom, patrijarhalnom stilu novinarstva?

Ključne riječi

identitet; mediji; spol; novinarstvo; intrvjui; feminizam

Hrčak ID:

26317

URI

https://hrcak.srce.hr/26317

Datum izdavanja:

25.6.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 7.776 *