hrcak mascot   Srce   HID

Original scientific paper

Prikaz rezultata analize programskih sadržaja radijskih postaja na području Zagreba i Zagrebačke županije

Marina Mučalo   ORCID icon orcid.org/0000-0003-2577-3707 ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Fulltext: croatian, pdf (241 KB) pages 113-128 downloads: 2.068* cite
APA 6th Edition
Mučalo, M. (2000). Prikaz rezultata analize programskih sadržaja radijskih postaja na području Zagreba i Zagrebačke županije. Politička misao, 37 (4), 113-128. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/26853
MLA 8th Edition
Mučalo, Marina. "Prikaz rezultata analize programskih sadržaja radijskih postaja na području Zagreba i Zagrebačke županije." Politička misao, vol. 37, no. 4, 2000, pp. 113-128. https://hrcak.srce.hr/26853. Accessed 27 Sep. 2021.
Chicago 17th Edition
Mučalo, Marina. "Prikaz rezultata analize programskih sadržaja radijskih postaja na području Zagreba i Zagrebačke županije." Politička misao 37, no. 4 (2000): 113-128. https://hrcak.srce.hr/26853
Harvard
Mučalo, M. (2000). 'Prikaz rezultata analize programskih sadržaja radijskih postaja na području Zagreba i Zagrebačke županije', Politička misao, 37(4), pp. 113-128. Available at: https://hrcak.srce.hr/26853 (Accessed 27 September 2021)
Vancouver
Mučalo M. Prikaz rezultata analize programskih sadržaja radijskih postaja na području Zagreba i Zagrebačke županije. Politička misao [Internet]. 2000 [cited 2021 September 27];37(4):113-128. Available from: https://hrcak.srce.hr/26853
IEEE
M. Mučalo, "Prikaz rezultata analize programskih sadržaja radijskih postaja na području Zagreba i Zagrebačke županije", Politička misao, vol.37, no. 4, pp. 113-128, 2000. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/26853. [Accessed: 27 September 2021]

Abstracts
U radu su izneseni rezultati istraživanja što je radi analize sadržaja radijskih programa, provedeno na području Zagreba i Zagrebačke županije. Predmet istraživanja bili su svi radijski programi tog područja, ukupno 21 program. Istraživanje je obuhvatilo šestomjesečno razdoblje od 1. siječnja 1999. do 31. lipnja 1999. godine. Rezultati koji su, u skraćenoj verziji, dani u ovom radu kazuju da se radijski programi, u prosjeku, sastoje od oko 80 posto glazbe, oko 12 posto tematskih govornih sadržaja (bez emisija informativnog programa) te oko 8 posto reklama. Analizom tematskih govornih sadržaja utvrđeno je da gotovo 40 posto čine tzv. zabavni sadržaji prezentirani kroz najjednostavnije radijske forme, što potvrđuje tvrdnje o prevlasti tzv. veselih programa. Komercijalni se mediji moraju ponašati tržišno, nudeći one sadržaje koje njihovo slušateljstvo traži. Međutim, to dodatno potvrđuje važnost uspostave javnih medija kao svojevrsne protuteže nabujaloj komercijalizaciji. Jedan od razloga za to je i redoviti mjesečni priljev od prikupljanja pretplate koji javne medije stavlja u povlašteni tržišni položaj, ali ih čini i dodatno odgovornima za raznovrsnost programskih sadržaja, te pravovremeno i nepristrano informiranje.

Hrčak ID: 26853

URI
https://hrcak.srce.hr/26853

[english]

Visits: 2.539 *