hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

POTREBA UNAPRJEĐIVANJA SVEUČILIŠNE NASTAVE

Anđelka Peko ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Osijeku
Vesnica Mlinarević ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Osijeku
Vesna Buljubašić-Kuzmanović ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Osijeku

Puni tekst: hrvatski, pdf (340 KB) str. 195-208 preuzimanja: 856* citiraj
APA 6th Edition
Peko, A., Mlinarević, V. i Buljubašić-Kuzmanović, V. (2008). POTREBA UNAPRJEĐIVANJA SVEUČILIŠNE NASTAVE. Odgojne znanosti, 10 (1(15)), 195-208. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/28685
MLA 8th Edition
Peko, Anđelka, et al. "POTREBA UNAPRJEĐIVANJA SVEUČILIŠNE NASTAVE." Odgojne znanosti, vol. 10, br. 1(15), 2008, str. 195-208. https://hrcak.srce.hr/28685. Citirano 22.11.2019.
Chicago 17th Edition
Peko, Anđelka, Vesnica Mlinarević i Vesna Buljubašić-Kuzmanović. "POTREBA UNAPRJEĐIVANJA SVEUČILIŠNE NASTAVE." Odgojne znanosti 10, br. 1(15) (2008): 195-208. https://hrcak.srce.hr/28685
Harvard
Peko, A., Mlinarević, V., i Buljubašić-Kuzmanović, V. (2008). 'POTREBA UNAPRJEĐIVANJA SVEUČILIŠNE NASTAVE', Odgojne znanosti, 10(1(15)), str. 195-208. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/28685 (Datum pristupa: 22.11.2019.)
Vancouver
Peko A, Mlinarević V, Buljubašić-Kuzmanović V. POTREBA UNAPRJEĐIVANJA SVEUČILIŠNE NASTAVE. Odgojne znanosti [Internet]. 2008 [pristupljeno 22.11.2019.];10(1(15)):195-208. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/28685
IEEE
A. Peko, V. Mlinarević i V. Buljubašić-Kuzmanović, "POTREBA UNAPRJEĐIVANJA SVEUČILIŠNE NASTAVE", Odgojne znanosti, vol.10, br. 1(15), str. 195-208, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/28685. [Citirano: 22.11.2019.]

Sažetak
Unaprjeđivanje sveučilišne nastave ovisi o međusobno povezanim
čimbenicima: studentima, nastavnicima i odgojno-obrazovnoj instituciji. Provedeno je istraživanje s ciljem utvrđivanja oblika i stupnjeva aktivnoga sudjelovanja studenata u nastavi. Ispitanici (N=72) bili su studenti pedagogije i studenti učiteljskoga studija s osječkoga sveučilišta. Empirijski rezultati istraživanja pokazuju prisutnost različitih oblika i stupnjeva aktivnosti u nastavi ostvarenoj na studiju pedagogije i učiteljskome studiju. Studenti traže više aktivnoga sudjelovanja u nastavnom procesu kroz istraživanja i fleksibilan pristup te uočavanje važnosti kritičnosti i samokritičnosti, kao i prilagodljivosti na nove situacije i različitosti. Stoga predlažu potrebu dopunske pedagoške izobrazbe nastavnika, jer se danas zahtijevaju drukčije nastavne kompetencije sveučilišnih nastavnika.

Ključne riječi
studenti; sveučilišni nastavnici; sveučilišna nastava; aktivno sudjelovanje

Hrčak ID: 28685

URI
https://hrcak.srce.hr/28685

[engleski]

Posjeta: 1.660 *