Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

CJELOŽIVOTNO UČENJE I PROMJENE U ŠKOLOVANJU

Nikola Pastuovi.


Puni tekst: hrvatski pdf 108 Kb

str. 253-267

preuzimanja: 12.762

citiraj


Sažetak

U radu se opisuje koncept cjeloživotnog učenja i njegov razvoj
tijekom druge polovine dvadesetog stoljeća. Navode se značenja drugih srodnih koncepata kao što su kontinuirano obrazovanje, permanentno obrazovanje i povratno obrazovanje. Posebno se prikazuju pojedini oblici cjeloživotnog učenja – formalno obrazovanje, neformalno obrazovanje, informalno obrazovanje i iskustveno učenje – s pomoću kojih se ostvaruje koncept cjeloživotnog učenja. Prikazuju se glavne konceptualne implikacije cjeloživotnog učenja na promjenu razumijevanja obrazovanja kao školovanja i tradicionalnog shvaćanja da je obrazovanje namijenjeno samo djeci i mladima. Navode se i obrazlažu kvantitativne i kvalitativne promjene u osnovnom i srednjem školstvu
koje su u funkciji realizacije koncepcije cjeloživotnog učenja.

Ključne riječi

cjeloživotno učenje; oblici cjeloživotnog učenja; rekonceptualizacija školovanja; individualizacija nastave; razredna nastava

Hrčak ID:

29568

URI

https://hrcak.srce.hr/29568

Datum izdavanja:

28.11.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 21.215 *