Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.15291/geoadria.569

Razvoj i funkcije kupovnih centara u Zadru

Martina Jakovčić ; Geografski odsjek, PMF, Zagreb
Ivica Rendulić ; Geografski odsjek, PMF, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 2.169 Kb

str. 97-117

preuzimanja: 1.253

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 2.169 Kb

str. 97-117

preuzimanja: 1.162

citiraj


Sažetak

U radu je prikazan razvoj kupovnih centara u gradu Zadru. Kupovni centri klasificirani su na trgovačke centre, hipermarkete, specijalizirane hipermarkete te trgovačke centre-hipermarkete ovisno o sadržajima i funkcijama. Osim toga izrađena je i tipologija kupovnih centara prema lokaciji u gradu. Funkcije kupovnih centara analizirane su na osnovi rezultata ankete provedene u kupovnim centrima City Galleriji – Trgovinskom centru Relja i Mercatoru.

Ključne riječi

hipermarketi; Hrvatska; kupovni centri; trgovački centri; trgovina; Zadar

Hrčak ID:

30502

URI

https://hrcak.srce.hr/30502

Datum izdavanja:

30.6.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.613 *