hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Model za razvoj i vrednovanje igara i simulacija u poslovnom i ekonomskom obrazovanju

Alina Zapalska ; Department of Management, Coast Guard Academy, CT, USA
Dallas Brozik ; Division of Finance and Economics, Lewis College of Business, Marshall University,West Virginia, USA

Puni tekst: engleski, pdf (440 KB) str. 345-368 preuzimanja: 629* citiraj
APA 6th Edition
Zapalska, A. i Brozik, D. (2008). A model for developing and evaluating games and simulations in business and economic education. Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci, 26 (2), 345-368. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/30577
MLA 8th Edition
Zapalska, Alina i Dallas Brozik. "A model for developing and evaluating games and simulations in business and economic education." Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci, vol. 26, br. 2, 2008, str. 345-368. https://hrcak.srce.hr/30577. Citirano 01.06.2020.
Chicago 17th Edition
Zapalska, Alina i Dallas Brozik. "A model for developing and evaluating games and simulations in business and economic education." Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci 26, br. 2 (2008): 345-368. https://hrcak.srce.hr/30577
Harvard
Zapalska, A., i Brozik, D. (2008). 'A model for developing and evaluating games and simulations in business and economic education', Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci, 26(2), str. 345-368. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/30577 (Datum pristupa: 01.06.2020.)
Vancouver
Zapalska A, Brozik D. A model for developing and evaluating games and simulations in business and economic education. Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci [Internet]. 2008 [pristupljeno 01.06.2020.];26(2):345-368. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/30577
IEEE
A. Zapalska i D. Brozik, "A model for developing and evaluating games and simulations in business and economic education", Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci, vol.26, br. 2, str. 345-368, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/30577. [Citirano: 01.06.2020.]

Sažetak
Primjena igara i simulacija u učionici potaknula je istraživanja koja se odnose na njihovu prisutnost i pedagošku dobrobit. Međutim, do danas, mali je broj istraživanja bio usredotočen na ulogu profesora u  razvijanju igri i simulacija za primjenu u učionici. Ovaj tekst predstavlja okvir kako razviti igre i simulacije za učionice, a koje bi mogle poslužiti za daljnja istraživanja. Rezultati daljnjih istraživanja mogu pomoći pri vrednovanju igara i simulacija i koliki je njihov doprinos u razvijanju vještina odlučivanja i brojnih spoznajnih sposobnosti kod učenika.

Ključne riječi
Model za razvoj i vrednovanje igara i simulacija; razmjena; aktivno učenje; ishodi učenja; vrednovanje

Hrčak ID: 30577

URI
https://hrcak.srce.hr/30577

[engleski]

Posjeta: 1.114 *