hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Primjena učenja na problemima u visokom obrazovanju: studentske radionice na Građevinskom fakultetu u Osijeku

Sanja Lončar-Vicković   ORCID icon orcid.org/0000-0003-4195-6650 ; Građevinski fakultet u Osijeku, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Crkvena 21, 31000 Osijek
Zlata Dolaček-Alduk   ORCID icon orcid.org/0000-0003-4581-6559 ; Građevinski fakultet u Osijeku, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Crkvena 21, 31000 Osijek
Dina Stober   ORCID icon orcid.org/0000-0003-4312-3775 ; Građevinski fakultet u Osijeku, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Crkvena 21, 31000 Osijek

Puni tekst: engleski, pdf (8 MB) str. 35-40 preuzimanja: 445* citiraj
APA 6th Edition
Lončar-Vicković, S., Dolaček-Alduk, Z. i Stober, D. (2008). Use of problem based learning in higher education: Student workshops at the Faculty of Civil Engineering in Osijek. Tehnički vjesnik, 15 (4), 35-40. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/31411
MLA 8th Edition
Lončar-Vicković, Sanja, et al. "Use of problem based learning in higher education: Student workshops at the Faculty of Civil Engineering in Osijek." Tehnički vjesnik, vol. 15, br. 4, 2008, str. 35-40. https://hrcak.srce.hr/31411. Citirano 30.05.2020.
Chicago 17th Edition
Lončar-Vicković, Sanja, Zlata Dolaček-Alduk i Dina Stober. "Use of problem based learning in higher education: Student workshops at the Faculty of Civil Engineering in Osijek." Tehnički vjesnik 15, br. 4 (2008): 35-40. https://hrcak.srce.hr/31411
Harvard
Lončar-Vicković, S., Dolaček-Alduk, Z., i Stober, D. (2008). 'Use of problem based learning in higher education: Student workshops at the Faculty of Civil Engineering in Osijek', Tehnički vjesnik, 15(4), str. 35-40. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/31411 (Datum pristupa: 30.05.2020.)
Vancouver
Lončar-Vicković S, Dolaček-Alduk Z, Stober D. Use of problem based learning in higher education: Student workshops at the Faculty of Civil Engineering in Osijek. Tehnički vjesnik [Internet]. 2008 [pristupljeno 30.05.2020.];15(4):35-40. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/31411
IEEE
S. Lončar-Vicković, Z. Dolaček-Alduk i D. Stober, "Use of problem based learning in higher education: Student workshops at the Faculty of Civil Engineering in Osijek", Tehnički vjesnik, vol.15, br. 4, str. 35-40, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/31411. [Citirano: 30.05.2020.]

Sažetak
Interdisciplinarna studentska radionica "Gdje je pruga?" pokušaj je oblikovanja održivog, ekološkog i troškovno prihvatljivog rješenja sanacije napuštenog željezničkog pravca u Baranji, istočna Slavonija. U radionici su integrirani različiti arhitektonski i organizacijski aspekti procesa gradnje kao rezultati suradnje dvadeset studenata četvrte, završne, godine studija građevinarstva na Građevinskom fakultetu u Osijeku i grupe nastavnika obveznih predmeta studija: Arhitektonske građevine, Organizacija građenja i Zidane konstrukcije. Radionica je osmišljena s ciljem implementacije promjena u visokom obrazovanju posljednjih godina zajedno s drugim suvremenim postignućima u nastavi na sveučilišnoj razini u obrazovanje građevinskih inženjera. Osim toga, radionica je imala za cilj promovirati ideju veze između kulturnog i arhitektonskog naslijeđa te uključiti studentsku populaciju u regionalne razvojne silnice.

Ključne riječi
ishodi učenja; problemsko učenje; studentska radionica; terenski rad

Hrčak ID: 31411

URI
https://hrcak.srce.hr/31411

[engleski]

Posjeta: 883 *