Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

IZLOŽENOST TELEVIZIJI I PERCEPCIJA POLITIČKOG PROSTORA

Stanko RIHTAR ; Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb
Goran MILAS ; Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb
Josip BURUŠIĆ ; Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 6.489 Kb

str. 567-580

preuzimanja: 934

citiraj


Sažetak

U radu je ispitan utjecaj različitog stupnja izloženosti televiziji,
u konkurenciji sa statusnim osobinama publike, na
percepciju hrvatskog političkog prostora, provjerom razlika u
evaluaciji glavnih stranaka. Pokazalo se da su posljedice
visoke izloženosti, u kontekstu koji političkom utjecaju
televizije izrazito pogoduje, razmjerno ograničene. Ne
mijenjajući opći trend, svode se na razlike u evaluaciji
vladajuće, no ne i opozicijskih opcija koje se, ujedno, među
visoko izloženom publikom ocjenjuju heterogenije. Dobiveni
rezultati su u skladu s Gerbnerovim postavkama o djelomičnoj
redukciji političkih posljedica socijalnog statusa zbog puke
izloženosti televiziji i sa suvremenijim teorijskim gledištima
o minimalnim učincima izloženosti spomenutom mediju.

Ključne riječi

Hrčak ID:

31547

URI

https://hrcak.srce.hr/31547

Datum izdavanja:

31.10.2000.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 2.022 *